Konsten att roa sig med Google

Jag undrar om jag är den enda som listar "googling" som hobby?

Anyway.


Zara haver idag googlat "Zara behöver".

För jag är lättroad.
Let's see what came up, yes?


"Zara behöver bara två till tre veckor för att skapa och lansera en ny kollektion." Suck, blir så trött på klädesföretag som snor mitt namn..

"Zara behöver påfyl.."
Ser ut som jag fick det också.

"
Zara behöver använda sig av diverse celebriteter." Ooja, skall jag förse er med en lista?

"Zara behöver ni inte nämna.."
Men gör inte det då.

"Zara behöver komma ut snart, kanske i helgen?"
Haha, I think not, men den som lever får se.

"Zara behöver
nämligen ett par snygga svarta byxor." Jomenvisst, vf inte?

"Zara behöver
förstås lära sig en hel del, bl a hur man går i koppel." Haha, då får du allt vara väldigt snäll först.. :P

"Zara, behöver du hjälp så säg till. Jag har även pengar så vi kan höras på telefon under veckan eller mejl." Ja, ge mig pengar. Nu.

"Zara behöver jag."
Vem gör inte det.

"Zara behöver Redbull." ..och vodka.


Sen var det tråkigt nog slut på svenska resultat, men vad gör man då..?


"Zara needs 250 000 for an Enchanted Faerie." Hahahah. I really do.

"ahhhh zara NEEDS to come to san jose, ca!"
Betalar du så..

"But Zara needs your vote to make sure she clinches the title." Master of the Universe..?

"As a result Zara needs Cranio-facial surgery, which will involve the re-building of a portion of her skull to allow it to expand and grow." Jag visste att det skulle komma en dag då mitt huvud blev för litet för min hjärna..

"Zara needs
to get out of the addiction to go on sunbeds." Pratar vi om den sorten med elektricitet, eller utan..?

"Zara needs a pick me-up." LOL, couldn't agree more.

"Come on, Zara needs her own people." Ja, de ska arbeta åt mig, tillbe mig och massera mina fötter.

"Zara needs to be re-homed with somebody who has experience with GSD's, as Zara requires a lot of attention and stimulation." Jag säger inte emot. Ja, förutom när ni jämförde mig med en schäfer.

"Zara needs professional help and Jodie needs to go home and read her bible." Haha, är det nu jag ska vara glad att det inte var jag som blev dömd till bibeln?

"Zara needs all control stripped from her writhing, wanton body." WTF?

"Zara needs to STOP CHEATING ON JARED!!" Then Jared needs to learn how to behave.

"8 week old Zara needs a middle name!" Men 21 åriga Zara har redan 2.

"Very soon Zara needs to be removed." NOOOO!

"Not that Miss Zara needs my stamp of approval." Damn straight, I don't. (Behöver inget frimärke, LOL..)

"Zara needs an owner that has time and the patience to train her on the lead." Återigen, detta tjat om koppel. Uppför dig, så får vi se.

"omg zara needs to be banned from making comments on this site!" Någon annan som har en känsla av att hon/han har alldeles rätt?

"Zara needs God to appear in her dreams."
I have seen the light!! Oh, wait.. It was my Earl Grey-scented candle.

"But now zara needs to make a dramatic exit." Yes, I can pull of the "black billowing robe-effect" and everything.

"Zara needs a life." Indeed.

"Hey, Zara needs a smack on the rear. She needs you to smack her on the bottom." Ok, that's it! Now you are the one wearing the lead tonight..

"Zara needs to put some hi-tech fishing equipment in his boat." HIS boat? Tack för den..

"Zara needs to grant my wishes (dont fairy godmothers do that?)" Hey, are you calling me a fairy..?!

"I want to strangle Zara, ... Zara needs nothing."
Det är inte lätt att vara perfekt.

"Zara needs a wardrobe clearance." That I do, yes. Det börjar bli svårt att hitta till Narnia..

"Zara needs to grow some balls." Hmm.

"ALL ZARA NEEDS IS A GOOD PARTY, A FIT BLOKE, SOME WEED AND A FEW PINTS AND SHE IS IN HER ABSOLOUTE ELEMENT." Bring it on, then.

"Zara needs to write two sentences today (before midnight local time)." Vafalls? Jag skriver inte på beting?

"Zara needs a caretaker." Kom ni på det nu? Det har jag sagt länge.

"I think Zara needs to stfu!" What? I think you need to STFU!!!

"Zara needs no introduction, watch as she gets ****** doggystyle by a thick hard ****." WTF? Sorry to dissapoint, but I'm not an exibitionist.

"Zara needs to wash her sheets after the mess from last night." LOL, I already did..



The Ianto Jones Meme

The Rules: Select your answers to the following questions and post it in your LJ, then tag five people to complete the meme as well! BTW, I'm not tagging anyone, so have at it, if you like.

When I saw Ianto for the first time I thought:
a) Oh look, they got a work experience kid in!
b) Are you old enough to be up this late?
c) Mmmmmm you can guard my entrance any day
d) WOW that's a very Welsh accent
e) Other


When I found out about Lisa I was:
a) Betrayed
b) Angry
c) Understanding/sympathetic
d) Wondering if they would let Jack join them for a threesome
e) Other

When he headbutted that cannibal I thought:
a) YES! Kick ass, Ianto Jones!
b) Oh, that is so just gonna make him angry
c) Ow! (offering to kiss it better optional)
d) Don't damage your face!
e) Other

When I saw Jack with the REAL Captain Jack I thought:
a) Oh wow, such a heartbreaking and tender moment of joy between two warriors
b) Um dude, reality check? He is SO gonna get lynched by his men tonight. You may have just changed history and his disappearance is actually friendly fire...
c) You bastard!! What about Ianto?!
d) Oh god, I want a Captain Sandwich...
e) Other

When I saw Ianto shoot Owen I thought:
a) Finally someone has!!
b) You git, leave Owen alone!
c) Ow. (offering to kiss it better optional)
d) Holy moly, Ianto looks hot with a gun...
e) Other

When Jack and Ianto finally kissed on screen I thought:
a) Hubba hubba!
b) I want to see the outtakes of THAT little scene as JB would so never have let them get it done in one take.
c) Ewwww boys kissing!
d) But Jack and the real Captain Jack/The Doctor are meant to be!
e) Other

When Captain John had Ianto in the lift I thought:
a) Oh god they would have the most amazing hate!sex....
b) Mmmm angry!Ianto
c) Oh come on, how easy are you to trap?!
d) If John is really that ruthless (and everyone dies young in TW) why didn't he just kill Ianto then?
e) Other

When Captain John offered an orgy I thought:

a) HELL YES!! Thats my kind of Team Torchwood
b) As long as Owen/Tosh/Gwen (delete as applicable) aren't involved...
c) But Ianto and Jack are a Couple!! They are for eachother only!
d) Ewww man sex orgy? Gross!!
e) Other

When Ianto was buying wedding dresses I thought:
a) Oh wow he would look good in a dress...
b) I wish I was wedding dress shopping, it looks like such fun!
c) Now that is a man with taste...
d) But what would he know about wedding dresses? Why not send Tosh instead, Gwen is sure to have forced her to look at shared wedding magazines reading with her?
e) Other: He's such a useful, multi-talented boy.

When Gwen walked into the hot house in THAT scene I thought:
a) OMGWTFSQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
b) Come on cameraman, pan down, pan down..
c) Ewwwwwww boys kissing!!
d) Now that is not going to be good for the ferns.
e) Other

When Ianto used a JCB to break Jack, Gwen and Rhys out of trouble I thought:
a) Ohgod, he looks like a village person!
b) BUT CONCRETE/JCBS/THE LAWS OF PHYSICS DON'T WORK THAT WAY?!?!
c) Mmmmm, love the hat.
d) I wish I could see the scene where Ianto went up to a builder and said "I need your clothes, your boots and your JCB" Arnie style.
e) Other

When Ianto (spoilers if you have been living on Mars but you so know what I mean) had his "Serious Drama" moment I thought:

a) RTD YOU ******* *******
b) NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!

c) Wow what a fabulous piece of drama! Heartbreaking, brilliant and totally necessary and in keeping with the TW mythos
d) About time, they've been planning this since they first put him in a Red Shirt...
e) Other

For Series 4 I want...

a) Ianto back
b) Ianto left in peace
c) Ianto's hard work in getting Jack to love not going to waste as Jack finds a new piece of arse relationship
d) Ianto's sister to stay in the show as she was very cool
e) Other:

And finally, if someone said to me "Save Ianto Jones" I would think...
a) Ianto Jones doesn't need saving. He kicks death in the teeth before stealing its scythe and using it to give himself a shave so clean that he won't even snag the silk stockings he's making Jack wear as punishment for being such a frickin idiot in the first place.
b) But why didn't anyone shout out when the others left, eh, eh, EH??!!
c) Ahh you're talking about the Children In Need collection at http://www.justgiving.com/iantojones/
d) Ahhh you're talking about the "9 Hysterical women" at [info]savecoffeeboy who are raising money for charity, sending letters and coffee to the BBC, signing petitions, making badges and leaflets and trying to get the BBC to bring back Ianto Jones in a polite but dedicated manner - whilst making a few new like minded friends along the way
e) Other

The Ultimate Silence



THE ULTIMATE SILENCE October 12, 1998



Listen to the mustn'ts, child.
Listen to the don'ts.
Listen to the shouldn'ts,
The impossibles, the won'ts.
Listen to the never haves,
Then listen close to me ...
Anything can happen, child.
Anything can be.

~ Shel Silverstein

Eleven years ago, Matthew Shepard was murdered for being homosexual.

What will you do to end the silence?

Click here to post this on your own page or weblog





NO H8 Campaign


Bulgarien, Dag 5.

12 sep, 2009, lördag.

Har idag inhandlat största delen av mina souvenirer: Magneter, mugg, fotoram och diverse pryttel. Köpte även askkoppen som jag hade kollat in tidigare. (Och någon slags fejk-baileys till alk.. AnnSofi. AnnSofi menade jag..)

Efter många experiment kan jag idag med största möjliga säkerhet konstatera något väldigt förvånansvärt. Jag kan inte spela poker när jag är nykter. Illa. (Och ja, anledningen till att det tog mig så här lång tid att konstatera det är för att jag aldrig har testat innan.) Och en sak som är om möjligt ännu mer illa är att jag är nykter vid halv 4 en lördag på semestern. Måste fan ta och skärpa mig nu.

*****

Tjo. Hemma från utflykt i bergen nu. (eller ja, berg och berg, såg mer ut som några jävla kullar..) Anyway, byn vi var i hette Erketch. Där hälsade vi på ett gammalt bulgariskt par som visade sin 130 år gamla ullkardningsmaskin. (Intresseklubben antecknar..) Kändes lite meningslöst, men mannen hade iaf en härlig hatt. Sedan var vi och tittade på byns ortodoxa kyrka från 1800talet. De hade någons slags vägg som delade kyrkan i 2 delar, och i den bakersta delen fick inte kvinnorna vistas. Gissa om jag kände mig tvingad att kliva in där..?
Och under gudstjänsterna fick kvinnorna inte ens vara i kyrkans huvudrum, utan de fick stå uppe på en slags balkong med utsikt över männen. Precis likadant som det är i moskéer. Förstår inte varför de kristna i Bulgarien ska gnälla så mycket över att muslimerna försöker tvinga dem att byta religion, de har ju praktiskt taget samma utvecklingsstörda regler, så de borde ju komma överens perfekt..

Anyway.

4 rätters middag på byns enda restaurang:
  1. Shopska-sallad med getost = Vin till Zara
  2. Bönsoppa och bröd = Vin och bröd till Zara
  3. Kyckling med ris och potatis = "Nu vill jag se att du äter" från kvinnan mitt emot mig..
  4. Vattenmelon = Men det är ju trevligt med vin till efterrätt.
Vanligtvis när middag ingår i en utflykt får man ju köpa till dryck, eftersom vissa vill ha vatten och en del vin. Men av någon underlig anledning hade någon bestämt att det skulle vara gratis vin på den här utflykten. Man hade 2 vinkrus på varje bord, som man fick gå och fylla på vid ett par vintunnor borta vid dörren om det behövdes. Illa. Det enda kravet de hade var att man skulle kunna ta sig ombord på bussen själv efteråt.

Efter (eller snarare under) måltiden var det uppvisning av bulgarisk folkdans. Höll på skitlänge, man måste nog vara vältränad om man vill hålla på med sånt.. När alla hade ätit färdigt så var det långdans ut till restaurangens bakgård där en gammal man skulle gå på glödande kol.

Det är ungefär här man börjar fundera på hur mycket vin man egentligen drack till maten.

Iaf. När vi under vårt "info-möte" i början av semestern hade fått höra om utflykterna så var det en av guiderna som sa lite på skoj att efteråt fick vem som helst prova på att gå på kolet. Need I say more? Har ont som fan i fötterna just nu.. LOL.

Men ärligt, det finns ett runt fält med glödande kol, uppskattningsvis 4 meter i diameter. Säg att någon skulle vilja testa hur det känns att gå på ovannämnda kol? Hur gör man då? Trampar lite försiktigt i utkanten av cirkeln? Nej nej nej. Man går över hela fältet 6ggr, för det är ju det mest logiska. Suck. 24 jävla meter på glödande kol och det känns som om att mina fötter brinner. Men kul var det och jag är säker på att jag skulle ha ångrat mig som satan om jag inte hade testat. Men jag håller ju fast vid att det borde ha räckt med en gång..

Dagens citat:


(En något manhaftig kvinna sågs på restaurangen, varpå Kjell från Borås påstår att det är en kille..)

K: "Men vad är det som får dig att tro att det är en tjej?"
Z: "Jaa, det faktum att hon har bröst..?"


Harry Potter

Jag är starkt medveten om att jag är en obotlig nörd, så när jag fick syn på den här listan så var jag bara tvungen..


1. Hur gammal var du när du läste Harry Potter för första gången?
Hmm, min tidsuppfattning är ickeexisterande, men kan jag ha gått i 7an? Hur gammal är man då? 13? 14?

2. Hur fick du din första Harry Potter-bok?
Av mina föräldrar i julklapp, men första gången jag läste den så lånade jag den av Frida.

3. Vilken av Harry Potter-böckerna tycker du är bäst?
Förr i tiden gillade jag alltid Fången från Azkaban, men nu är jag inte lika säker.

4. Sämst?
Fenixorden är lite dryg.

5. Läser du böckerna på engelska eller svenska?
Engelska nu för tiden, men 1-4 läste jag på svenska först.

6. Hur många gånger har du läst böckerna?
Har inte räknat. De första säkert 5 ggr, men de senaste har jag inte haft lika länge och så har jag annat att göra nu för tiden. Har funderat på att läsa dom 2 sista igen.

7. Favoritkaraktär?
Har alltid varit svag för tvillingarna (Weasley, inte Patil..) men gillar även seriens två mästare på sarkasm.

8. Sämsta karaktär?
Scrimgeour är någon som jag aldrig har förstått vitsen med, han kom från ingenstans och var bara störande. Hade varit bättre om hans plats hade tagits av någon som man kände till sedan tidigare. (Har tyvärr inget bra förslag på vem..)

9. Om du fick ändra något i böckerna, så vore det?
Epilogen borde eldas.

10. Skriver du fanfiction om Harry Potter?
Nej, men jag läser. (Överdrivet mycket..)

11. Favorit trollformel/förbannelse?
Portus.

12. Skulle du valt att vara Dödsätare eller medlem i Fenixorden?
Är det en kuggfråga? Får väl säga Fenixorden då..

13. Om du gått på Hogwarts, vilket elevhem skulle du ha gått i?
Ravenclaw.

14. Vad tycker du om Voldemort?
Hycklare med storhetsvansinne.

15. Känner du andra som gillar Harry Potter?
Räknas LJ? Haha, jo det gör jag väl, men kanske inte till samma grad som jag sj.

16. Har du nånsin rollspelat/lajvat som en Harry Potter-karaktär?
Nej.

Bulgarien, Dag 4.

11 sep 2009, fredag.

Hat-trick idag, har badat i Svarta Havet. Det var gul flagg, men det gör inget. Roligare så.
(De har ett varningssystem med flaggor i olika färger : Röd = Badförbud, Gul = Kan vara farligt, Grön = Helt OK)

Trodde att vi visste vart man bokade utflykter idag, men efter 20 minuters väntan visade det sig att vi väntade på fel ställe. Som vanligt. Sedan pekade Jesper (en av guiderna) ut rätt riktning åt oss och vi lyckades boka en resa upp i bergen för att se på "det gamla Bulgarien".

(Uppdatering på askkopps-letandet: Har hittat en som jag kanske ska ha, om jag inte hittar någon bättre.)

Har nu testat bulgarisk Spagetti Bolognese, ett steg på vägen till att hitta världens godaste Bolognese.  Egypten leder fortfarande. Det blev lite mycket gin i den här drinken. På tal om ingenting. (Jag undrar om jag någonsin har varit/kommer vara helt nykter på den här semestern) Klockan börjar närma sig 17 och nu blir det nog lite poker innan kvällens bar-runda. Kanske. Troligen. Den som lever får se. Jag ska iaf fixa en ny drink. Talk to you later, bye bye then...

*****

Det är officiellt, jag har en ny favorit-tid på dygnet. Nämligen "Happy Hour". Hemma i Sverige innebär det oftast att vissa utvalda drinkar är billigare under en timme på kvällen. Men inte här. Nej nej. Konceptet "Buy 1, get 2" är någon vi gillar. Och det är inte under en liten mesig timma heller, utan efter klockan 18. (Vissa ställen efter 20) I can get used to this, så att säga. Eller kanske inte, känner mig lite smått som en alkoholist såhär efter 9 drinkar..

(A/N. Roade mig precis med att försöka läsa igenom sista sidan av mina anteckningar från den här dagen. De 9 drinkarna märks, kan man ju lugnt säga. Tror att jag ska rädda er alla från mina "drunken ramblings", även att de är något humoristiska och innehåller uppvisande av opassande kroppsdelar och något Sara hänvisar till som "baygar".)


Anyway.

Första gången vi märkte vad de menade med sin Happy Hour var på "The Red Lion". Jag lovar att våra ögon blev stora när servitören kom med en hel bricka drinkar bara till oss..
På Röda Lejonet hade de live-underhållning bestående av en tjej och en kille som satt och spelade och sjöng. Vi var väl ungefär 6 gäster i hela lokalen (ja, vi är ute och super alldeles för tidigt..) och de resterande 4 verkade inte så värst imponerade av deras sång. Jag och Sara däremot, efter X antal drinkar, tyckte att de var skitbra och applåderade högt efter varje nummer. Vi var omtyckta vill jag lova.

Praktiskt taget vägg-i-vägg med Röda Lejonet låg "Habibi", Sunny Beach's enda G&L-bar. (Eller "baygar" på Sariska) Kändes något patetiskt. Bara jag och Sara i hela baren, och så den stackars bartendern förstås. Köpte varsin Breezer och gav han generöst med dricks bara för vi tyckte synd om honom.  (Det faktum att baren låg precis i ett hörn och ingången var från en liten gränd hjälpte honom nog inte att få gäster precis..)


Poker nu, påstår hon. Och imorgon blir det bergen. Om man orkar kliva ur sängen, vill säga..


Dagens citat:


"Jag har fått flininfluensan!"


För jag kan arabiska.

Vet inte varför alla antar att jag är från något arabland. Kan man inte vara intresserad av Egypten eller påstå att man har varit i Tunisien utan att folk tar för givet att man är arab?

Anyway.

Är iaf ett gäng folk från diverse arabländer (orkar inte kolla vilka just nu, ursäkta om jag låter rasistisk) som har lagt till mig som vän på Ett-Community-Som-Alla-Andra-Ungefär. 

Idag fick jag vad jag ett kedjebrev från en av dom. På arabiska.

Suck.

Lättroad som jag är kopierar jag direkt in texten i översättningsprogrammet.


""
Mycket bråskande!
Sekretariat halsen i Domedagen. Och om du gillar också skickat
BRÅDSKANDE: Amerika genom att vrida Koranen och gett ut en ny bok under samma namn som en triangel konsolidering och distribueras nu i Kuwait, kan vara upp till oss Vsdha innan det når oss! Och Anasroa Allah och Hans Sändebud ...
Skicka meddelande till alla som dig ..
Ända fram till uppståndelsen, inte fråga vad jag gjorde när jag fick höra nyheten om snedvridning Lova mig börja med vad du påstod att du raderar ord har ingen makt, utan av Gud
Och skicka alla brev Elly även om du har hittat i sekretariatet Emily i halsen
""

Har en svag känsla av att man inte ska direktöversätta hela texter.

Och nej, jag var inte i sekretariatet när jag hittade Emily i halsen. Eller något liknande.

HILARIOUS.


Synd att jag är så starkt emot kedjebrev, annars skulle jag skickat detta vidare till alla i min vänner-lista. På svenska.

Bulgarien, Dag 3.

10 sep 2009, torsdag
a.k.a. Dagen Då Jag Lärde Mig Vad En Magpelare Är.


Märkte precis att jag hade skrivit att det var torsdag igår, men jag är rätt så säker på att det är idag. (Även om min mobil hävdar att det är onsdag..) Sitter återigen på balkongen med en drink i handen.  (För hur ska man annars avsluta en dag i Bulgarien?)

Idag har vi varit nere i Nessebar. Vi blev igår informerade om att det skulle gå att promenera dit längst med stranden. Men det är ju mycket roligare att försöka hitta rätt buss, eller hur? Gick faktiskt förvånansvärt snabbt att hitta busstationen. Sedan tog det väl en halvtimma att inse att det inte var där vi skulle vara. För bussen till Nessebar (som gick en gång var 12e minut) stannade bara på hållplatsen ute på stora vägen. Suck. När vi väl insett det tog det inte många minuter innan vi satt på bussen och var på väg.

Generös som jag är så försökte jag betala busschauffören när vi klev på, vilket man tydligen inte skulle göra, utan man skulle betala till en dam som gick runt på bussen och sålde biljetter. Men hon var tydligen sjukledig (lr whatever) och dök aldrig upp. Men det är ju alltid trevligt att åka gratis-buss.

Väl framme på halvön som utgör Gamla Nessebar så promenerade vi runt i strålande solsken på livsfarliga kullerstensgränder som tydligen hade något emot mina skor.

Lyckades inte hitta någon askkopp, men däremot en jättefin restaurang med skitäcklig mat. (Jag lovar, deras lasagne hade aldrig hört talas om köttfärs, men spriten var god.)(A/N. Såg precis att det där lätt kan misstolkas, så jag vill bara förtydliga att ordet "spriten" självklart är läsken "sprite" i bestämd form.)

*Inhandlande av vykort, frimärken och kortlek*

Bussresan hem var tydligen inte gratis. Fick pröjsa 1 leva var, alltså ungefär 5,50:- Oförskämt dyrt.

*Pool-badande & drink-blandande*

Begav oss bort till Restaurang & Bar Vagabond där bolaget anordnade s.k. "Music Quiz." Har en svag känsla av att vi kom nästintill sist. Men Caipirinhan var god.  (Always look on the bright side, så att säga.) För folk som har varit i Sunny Beach kan jag informera om att Vagabond ligger nere på strandpromenaden, i höjd med Flower Street.

Dagens citat:

"De kommer med sina snablar och borrar in sig i dig"


alt.

"Men spruta då!!"

Bara för att jag är så lättroad. (Och btw, Sara, det hjälper inte att skrika på den..)

Är du tjej? (Frågetest)

Är du tjej?
Får du över 30 är du tjej.

Du:
[ ] Du har fler än 10 nagellack?
[ ] Du har en parfym som kostade mer än 500 kr .
[x] Du har eller har haft lösnaglar.
[ ] Du har en bild på dig själv som bakrundsbild på datorn.
[x] Du har färgat håret.
[ ] Du brukar säga "blonda"saker.
[x] Du har alltid din mobil med dig.
[x] Du dansar vilt när du är ensam hemma.
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad
Totalt: 4

Du älskar:
[ ] Glitter
[ ] Färgen rosa
[x] Shopping
[ ] Dekorationer
[ ] Speglar
[ ] Skolan
[ ] Enhörningar
[x] Disneyfilmer
[x] Ljus
[ ] Blommor
[ ] Mjukisdjur
Totalt: 3

Du shoppar på:
[ ] MQ
[ ] Pimkie
[ ] Victoria's Secret
[ ] H&M
[ ] New Yorker
[ ] Gina Tricot
[ ] NK
[ ] Top Gun
[ ] Taily Weijl
[ ] Bijou Birgiette
[ ] City Girl
[ ] Colosseum
[ ] Madonna
Totalt: 0

Du säger ofta:
[x] Whatever
[ ] Oh my god!
[x] Vet inte
[ ] Cutie
[ ] Hot
[ ] Visst
[ ] Säkert
[ ] Ursäkta?
[ ] Fabulous
Totalt: 2

Du läser:
[ ] Frida
[ ] Cosmopolitan
[ ] Glamour
[ ] OKEJ
[ ] Elle
[ ] Teen Vouge
[ ] Bravo
[ ] YAM!
[ ] Wendy
[ ] Bravo Girl
[ ] Popcorn
[ ] Star Flash
Totalt: 0

Du älskar dessa filmer:
[ ] Elizabethtown
[ ] Girls Club
[x] Freaky Friday
[ ] The Notebook
[ ] A Walk To Remember
[ ] Sweet Home Alabalma
[ ] Where the heart is
[ ] Just My Luck
[ ] John Tucker Must Die
[ ] Pledge this
[ ] Girls United
[ ] How To Lose A Guy In 10 Days
[ ] Mona Lisas Smile
[ ] My Girl
Totalt: 1

Du brukar kolla på:
[x] Lost
[ ] America's Next Top Model
[ ] Project Runway
[ ] Desperate Housewives
[ ] The Simple Life
[ ] Men In Trees
[ ] 8th & Ocean
[x] Grey's Anatomy
[ ] The O.C
[ ] Laguna Beach/The Hills
[ ] Nip/Tuck
[ ] Gilmore Girls
[ ] One Tree Hill
[ ] Heroes
Totalt: 2

Gillar:
[ ] Paris Hilton
[ ] Jessica Simpson
[ ] Mariah Carey
[ ] J-Lo
[ ] Britney Spears
[ ] Beyonce Knowles
[ ] Christina Aguilera
[ ] Hilary Duff
[ ] Lindsay Lohan
[ ] Gwen Stefani
Totalt: 0

Summa: 12

NOOOOOOOOOOOOOOO... LOL.

Kan jag hänvisa till mina 2 X-kromosomer och fortfarande kalla mig för tjej?

RSS 2.0


"Vattenkranar
det är bra saker.
För när man inte
vill ha mer vatten,
då kan man vrida av.
Men med dig, Zara,
vete fan hur vi ska göra.."