För jag kan arabiska.

Vet inte varför alla antar att jag är från något arabland. Kan man inte vara intresserad av Egypten eller påstå att man har varit i Tunisien utan att folk tar för givet att man är arab?

Anyway.

Är iaf ett gäng folk från diverse arabländer (orkar inte kolla vilka just nu, ursäkta om jag låter rasistisk) som har lagt till mig som vän på Ett-Community-Som-Alla-Andra-Ungefär. 

Idag fick jag vad jag ett kedjebrev från en av dom. På arabiska.

Suck.

Lättroad som jag är kopierar jag direkt in texten i översättningsprogrammet.


""
Mycket bråskande!
Sekretariat halsen i Domedagen. Och om du gillar också skickat
BRÅDSKANDE: Amerika genom att vrida Koranen och gett ut en ny bok under samma namn som en triangel konsolidering och distribueras nu i Kuwait, kan vara upp till oss Vsdha innan det når oss! Och Anasroa Allah och Hans Sändebud ...
Skicka meddelande till alla som dig ..
Ända fram till uppståndelsen, inte fråga vad jag gjorde när jag fick höra nyheten om snedvridning Lova mig börja med vad du påstod att du raderar ord har ingen makt, utan av Gud
Och skicka alla brev Elly även om du har hittat i sekretariatet Emily i halsen
""

Har en svag känsla av att man inte ska direktöversätta hela texter.

Och nej, jag var inte i sekretariatet när jag hittade Emily i halsen. Eller något liknande.

HILARIOUS.


Synd att jag är så starkt emot kedjebrev, annars skulle jag skickat detta vidare till alla i min vänner-lista. På svenska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0