Konsten att roa sig med Google

Jag undrar om jag är den enda som listar "googling" som hobby?

Anyway.


Zara haver idag googlat "Zara behöver".

För jag är lättroad.
Let's see what came up, yes?


"Zara behöver bara två till tre veckor för att skapa och lansera en ny kollektion." Suck, blir så trött på klädesföretag som snor mitt namn..

"Zara behöver påfyl.."
Ser ut som jag fick det också.

"
Zara behöver använda sig av diverse celebriteter." Ooja, skall jag förse er med en lista?

"Zara behöver ni inte nämna.."
Men gör inte det då.

"Zara behöver komma ut snart, kanske i helgen?"
Haha, I think not, men den som lever får se.

"Zara behöver
nämligen ett par snygga svarta byxor." Jomenvisst, vf inte?

"Zara behöver
förstås lära sig en hel del, bl a hur man går i koppel." Haha, då får du allt vara väldigt snäll först.. :P

"Zara, behöver du hjälp så säg till. Jag har även pengar så vi kan höras på telefon under veckan eller mejl." Ja, ge mig pengar. Nu.

"Zara behöver jag."
Vem gör inte det.

"Zara behöver Redbull." ..och vodka.


Sen var det tråkigt nog slut på svenska resultat, men vad gör man då..?


"Zara needs 250 000 for an Enchanted Faerie." Hahahah. I really do.

"ahhhh zara NEEDS to come to san jose, ca!"
Betalar du så..

"But Zara needs your vote to make sure she clinches the title." Master of the Universe..?

"As a result Zara needs Cranio-facial surgery, which will involve the re-building of a portion of her skull to allow it to expand and grow." Jag visste att det skulle komma en dag då mitt huvud blev för litet för min hjärna..

"Zara needs
to get out of the addiction to go on sunbeds." Pratar vi om den sorten med elektricitet, eller utan..?

"Zara needs a pick me-up." LOL, couldn't agree more.

"Come on, Zara needs her own people." Ja, de ska arbeta åt mig, tillbe mig och massera mina fötter.

"Zara needs to be re-homed with somebody who has experience with GSD's, as Zara requires a lot of attention and stimulation." Jag säger inte emot. Ja, förutom när ni jämförde mig med en schäfer.

"Zara needs professional help and Jodie needs to go home and read her bible." Haha, är det nu jag ska vara glad att det inte var jag som blev dömd till bibeln?

"Zara needs all control stripped from her writhing, wanton body." WTF?

"Zara needs to STOP CHEATING ON JARED!!" Then Jared needs to learn how to behave.

"8 week old Zara needs a middle name!" Men 21 åriga Zara har redan 2.

"Very soon Zara needs to be removed." NOOOO!

"Not that Miss Zara needs my stamp of approval." Damn straight, I don't. (Behöver inget frimärke, LOL..)

"Zara needs an owner that has time and the patience to train her on the lead." Återigen, detta tjat om koppel. Uppför dig, så får vi se.

"omg zara needs to be banned from making comments on this site!" Någon annan som har en känsla av att hon/han har alldeles rätt?

"Zara needs God to appear in her dreams."
I have seen the light!! Oh, wait.. It was my Earl Grey-scented candle.

"But now zara needs to make a dramatic exit." Yes, I can pull of the "black billowing robe-effect" and everything.

"Zara needs a life." Indeed.

"Hey, Zara needs a smack on the rear. She needs you to smack her on the bottom." Ok, that's it! Now you are the one wearing the lead tonight..

"Zara needs to put some hi-tech fishing equipment in his boat." HIS boat? Tack för den..

"Zara needs to grant my wishes (dont fairy godmothers do that?)" Hey, are you calling me a fairy..?!

"I want to strangle Zara, ... Zara needs nothing."
Det är inte lätt att vara perfekt.

"Zara needs a wardrobe clearance." That I do, yes. Det börjar bli svårt att hitta till Narnia..

"Zara needs to grow some balls." Hmm.

"ALL ZARA NEEDS IS A GOOD PARTY, A FIT BLOKE, SOME WEED AND A FEW PINTS AND SHE IS IN HER ABSOLOUTE ELEMENT." Bring it on, then.

"Zara needs to write two sentences today (before midnight local time)." Vafalls? Jag skriver inte på beting?

"Zara needs a caretaker." Kom ni på det nu? Det har jag sagt länge.

"I think Zara needs to stfu!" What? I think you need to STFU!!!

"Zara needs no introduction, watch as she gets ****** doggystyle by a thick hard ****." WTF? Sorry to dissapoint, but I'm not an exibitionist.

"Zara needs to wash her sheets after the mess from last night." LOL, I already did..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0