To-Do-List 2011

Nytt år, nya mål. Eller något liknande. En lista över otroligt viktiga saker att göra under 2011.

Att göra:
  • Mönstra
  • Cykla Halvvättern
  • Åka utomlands
  • Läsa fler böcker
  • Äta mindre choklad
  • Dricka mindre alkohol
  • Fylla 23
(Jag la till den sista så att jag visste att jag skulle lyckas utföra iaf en av sakerna..)

Att se:
  • Harry Potter & The Deathly Hallows Part 2
  • Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
  • Fast Five
  • Cowboys & Aliens
  • Season of the Witch
  • Gulliver's Travels
  • Green Lantern
  • Thor
  • Captain America: The First Avenger
  • Priest
  • Apollo 18
  • Red Riding Hood
  • Arthur
  • X-Men: First Class
  • Smallville Säsong 8-10
Verkar som om att min lista över viktiga saker att göra blev till en lista över viktiga filmer att se. Det är så det brukar vara i mitt liv. Så se fram emot många trevliga recensioner i år. (Borde jag ens få kalla det jag gör för att recensera?) Funderar även på att slänga in ett par bokrecensioner. Beror på hur bra det går med att läsa fler böcker..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0