Movienight(s) 2

Yes, it's that time again..

Repo Men "I en snar framtid.." Eller något liknande. Jude Law återtar saker som företagets kunder inte kan betala för. Fast ist för TVapparater så är det konstgjorda organ. Jag är kär i Jude Law's röst. Och i den här filmen.

Dragon Hunter Medeltida miljö, drakar och orcer. Jag får känslan av att jag borde gilla den här filmen, men det gör jag inte. Så otroligt tråkig och töntig. Måste erkänna att jag bara såg 22 minuter innan jag slängde den åt hel..

Just Friends Efter X-Men Origins gillade jag verkligen Ryan Reynolds, vilket den här filmen tog död på. Verkar som att han vill bli den nya Jim Carrey, men det håller inte. Överviktiga tönten är "just friends" med den snygga tjejen. Han lämnar stan, växer upp, blir smal och framgångsrik för att sedan återvända.

The Joneses The return of David "Näsan" Duchovny. Familjen Jones är ihopsatt av skådespelare/säljare vars jobb är att sälja alla de nya prylarna till alla i deras område. Underhållande men något utdraget. Eller så kanske det bara är jag som har dålig koncentrationsförmåga.

Iron Man 2 Marvel. Me like. Även att de trycker in väldigt mycket saker/karaktärer/snabba dialoger så att man ibland bara vill pausa och göra en kopp te. Robert Downey Jr är fortfarande perfekt som Tony/Iron Man. Synd bara att de bytte skådisen som gjorde Rhodey innan han blev War Machine. (Inte för att verka rasistisk, men har inte Nick Fury alltid varit vit..?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0