Frågelista #327

Stava ditt namn utan några A (hela): zr gnet viktori wiberg timonen (relevant?)
Har du ont någonstans just nu? Haha, råkade knäa mig sj på läppen imorse, fick värsta fläskläppen..
Är du singel? Ja.
Vad är ditt favoritnummer? 8.
Favoritfärg/färger? Svart och silver.
Hatade färg/färger? Beror på sammanhanget, finns nog ingen som jag hatar i alla sammanhang.
Är du nöjd med ditt liv just nu? Njae.
Vart önskar du att du var nu? KRETA! Haha, mindre än en vecka nu :D
Vad borde du göra just nu? Träna.
Kan du nå dina fötter med raka ben? Aa.
Är du kär i någon?
Nee.
Kan du skruva tungan? Ja.
Har du någonsin velat bli läkare? Ja, minns inte om det var innan eller efter jag ville bli paleontolog.
Vad drack du senast? Vatten.
Vem pratade du senast i telefon med? Brodern, skulle jag tro.
Är du glad? Hm.
Är du piercad någonstans? Isf vart? Haha, och alla som känner mig skrattar just nu.. :P Har en i ögonbrynet som är professionellt gjord, och så har jag gjort 6st egna.. Fast bara 4 som är i nu.
Vad har du för planer för ikväll? En påse doritos och en film, alternativt Smallville.
Hatar du folk som ljuger?
Ja, något så extremt.
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? Spelar ingen roll.
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? Spelar ingen roll. Och vadan denna diskriminering mot svarthåriga?
Har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för? Hm, inte vad jag kan komma på, så antagligen inte.
Har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få? Varenda gång jag ser Pride & Prejudice.*sigh*
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? Bra? Fråga dom.
Tycker du om ditt liv? Nja.
Vad tycker du mest om i ditt utseende? Inget?
Förlåter du eller glömmer du? I might forgive, but I never forget.
Har du mest tjejkompisar eller killkompisar? Tjejkompisar.
Har du någonsin masserat någon? Ja.
Vad är du rädd för? Per Morberg.
Har någon försvunnit ur ditt liv? Ja, många som man gick i skolan med förr.
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa? Nej.
Önskar du att du var en av motsatt kön? Nja. Ibland kanske.
Lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek? Nej.
När grät du senast?
Minns inte, förvånansvärt länge sedan. Jag är överkänslig.
Saknar du en kille just nu?
Allmänt eller specifikt? Nej.
Saknar du en tjej just nu? Här väljer jag att hänvisa till förra frågan. Eller snarare förra svaret.

Kommentarer
Postat av: Tanten

Vilken skojig blogg du har!



/Tanten

2010-10-20 @ 23:00:06
URL: http://www.tantvarning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0