Frågelista #328: BDB

Om inte det här är det ultimata beviset på att jag är uttråkad så vet jag inte vad.. Jag menar srsly, en frågelista om min Bilddagbok? Hm. Well, in for a penny..

Hur länge har du haft din bdb?
Alla bevis pekar på att den skapades den 28e maj 2008. Finns ett gäng bilder innan dess, men är rätt säker på att de laddades upp i efterhand.

Vilken var den första bilden du la upp?
Den första eller den som ligger tidigast i kalendern? Generös som jag är tänker jag dela med mig av båda..

Samma dag som jag blev medlem så fyllde jag 20, (fast plötsligt fick jag en känsla av att det var en/ett par dagar innan dess, bara att jag inte la upp någon bild) och kände mig tvungen att peka ut det viktigaste med denna ålder.


Den tidigaste bilden (inlagd i efterhand) är från Arlanda, när jag och AnnSofi skulle på äkta charter för första gången i våra liv. Det är fan ett under att vi kom hem igen.. Det måste vi göra om :)

Vilken var den senaste bilden du la upp?


Haha, behöver jag ha någon förklaring till det här..?

Hur många vänner har du på bdb?

9st. Patetiskt. Men så tycker jag ju att det är rätt så patetiskt med BDB i största allmänhet.

Hur många av dem har du träffat i verkligheten?
8. Känner inget behov av att se bilder från någon jag inte känner, bara en som klarade sig så långt.

Vem av dina bdbvänner tycker du bäst om?
Visste inte att det var en tävling? Ska man se det som "Vems bilder tycker jag mest om?"? I så fall svarar jag.. Eh.. jag har inget svar ändå.

Vem av dina bdbvänner tycker du sämst om?

Haha, hade faktiskt ett svar på den här frågan, fast märkte precis att han inte hade BDB längre..

Hur många bevakare har du?

10, tydligen. Och vem i helvete är det som bevakar mig utan att vara vän med mig?

Hur många bilder har du?
656.

Bevakar du alla dina vänner?
Ja.

Tror du alla dina vänner bevakar dig?
Om de inte gör det så är det mer än en som bevakar mig utan att vara vän. Störande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0