Because I am that bored. Srsly.

"40 frågor som alla behöver veta om dig ;)"
(Why do I doubt that..?)

1. Namn: Zara

2. Ålder:
22. Typ.

3. Bor:
Lägenhet.

3. Syskon? Isåfall hur många?:
2 äldre bröder.

4. Vem är din idol?:
Magnus Betnér.

5. Hårfärg:
Brunt för tillfället.

6. Ögonfärg:
Grönaktiga.

7. Längd:
167,5 cm.

8. Singel eller upptagen?:
Singel.

9. Favoritfärg:
Svart.

10. Favoritmat:
Varierar.

11. Favoritprogram:
Doctor Who.

12. Har du husdjur? Isåfall vad:
3 håriga små miffon

13. Vem är snyggast av alla kändisar:
Har nog inte sett alla.

14. Favoritdryck:
Earl Grey.

15. Favoritplagg i garderoben just nu:
Får jag säga Puma-shortsen även att de för närvarande är i torktumlaren och inte garderoben?

16 Favoritaffär:
Systembolaget. (LOL)

17. Spelar nåt instrument?:
Nej.. Ska dra mig till en gitarrkurs med Elton nån gång när jag har tid.

18. Favoritämne i skolan:
Kultur- & Idéhistoria.

19. Bästa utestället:
Sandra? Vet inte, beror på vad man känner för.

20. Vad gör dig glad?:
Trevligt umgänge.

21. Vad gör dig ledsen?:
När jobbet vägrar ge mig semesterlön.

22. Bor du i stan eller på landet?:
Stan får man väl kalla det.

23. Vad skulle du ha hetat egentligen?:
Ave Regina. Don't ask.

24. Favoritnamn:
Harry.

25. Bästa årstid:
Vår.

26. Vad är bäst: en bästa vän eller flera vänner som inte är så nära:
Båda?

27. Tränar du?:
Ja.

28. Isåfall vad?:
Mestadels cykling nu, men även löpning/promenad, crosstrainer och hantlar.

29. Chips eller popcorn?:
Chips.

30. Cola eller Pepsi:
Inget, men cola om jag måste välja.

31. Bilddagbok eller blogg:
Båda, men mest blogg.

32. Har du en blogg?:
Ja?

33. Om du följer bloggar, vilka följer du?:
Mina kompisars.

34. Högklackat eller textilskor:
Textil.

35. Svart eller vitt:
Svart.

36. Godis eller nötter:
Godis.

37. Lakrits eller choklad:
Choklad.

38. Vart reste du utomlands senast?:
Bulgarien.

39. Vart vill du resa innan du dör?:
Egypten, fast det har jag ju redan gjort :D Nya Zeeland säger jag då. Och Chichén Itzá.

40. Vad ska du göra nu när du svarat klart på dessa frågor?:
Försöka hitta ett par träningsbyxor som inte är i tvätten och sedan dra ut i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0