In accordance with general demand.

Vilken frukt åt du senast?
Äpple.

Hur ofta äter du plockgodis?

Aldrig. Kit Kat äger.

Vilket djur hade du varit, om du fick välja?
Tiger.

Tror du att du kommer att få leva ett till liv?
Nej.

Är du värd mer än andra människor?
Nej.

Vilken familjemedlem står dig närmast?
Mor.

Vad heter du på facebook?
Gissa.

Vilket barnprogram är roligast?

Räknas The Simpsons? Det är ju tecknat..

Är tjejer eller killar bäst?
Tjejer.

Har du varit på en gayklubb?
Ja.

Äter du kanterna på brödskivan?

Ja.

Är du vegetarian/vegan?

NOOOOOOO.

Vart hittade du den här listan?
..internet?

Har du en egen lägenhet?
Nej, vem skulle städa åt mig då?

Vilken kamera har du?

Kodak Easy Share C530.

Vad vill du bli kallad?

Your Highness?

Vad hade du hetat, om du fått välja?
Zara blir bra.

Om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej?
Har ju varit tjej en gång så..

Vad gör du just nu, i denna sekund?
..sitter vid datorn?

Vilka sidor och program är du inne på just nu?
Haha, har 8 flikar uppe. 4 fanfictionsidor, 2 bloggsidor, en om fallskärmshoppning (!) och facebook.

Hur många timmar sov du inatt?
7 kanske. Räknade inte.

Vilken tid gick du upp imorse?
03.22.

Hur många har du på msn?

33, varav uppskattningsvis 3 jag pratar med..

Hur många tjejer respektive killar?
Ska man behöva räkna? 15 tjejer, 18 killar.

Hur många blommor har du i ditt fönster?
Ingen.

Vattnar du dem själv?
Självklart..

Te eller kaffe?
Te.

Laddar du ner film/musik olagligt?
..ja.

Eller lyssnar du via spotify?
Nej.

Är du inne på msn?

Ja.

Vad har du för påslakan?
Randiga som jag inte kommer överens med.

Vart är du just nu?
Vid datorn, skulle jag gissa på. I sovrummet.

Sitter du på en stol från Ikea?
Tror den är från Jysk, faktiskt.

Tuggar du på något, isåfall vad?
Nej.

När städade du ditt rum senast?
Förra veckan. Typ.

När träffade du din morfar senast?
Var nog ett tag sedan nu.

Vem är du kär i?
Ingen.

Har du nån sjukdom?
Förr hade jag schizofreni, men vi mår bra nu.

Vad händer i höst?
Förhoppningsvis utlandsresa om jag har orkat förnya mitt pass tills dess.

Vad är du i stjärntecken?

Tvilling. (Skyller min schizofreni på det..)

Vilken film såg du på bio senast?
Avatar.

Rött och svart eller vitt och grönt?
Rött och svart.

Frukt eller godis?
Frukt. Och choklad.

Vad äter du till frukost?
Te och macka.

Vilken typ av film gillar du?
Fantasy, sci-fi, äventyr, komedi.

Och vilken gillar du inte?

Skräck, deckare.

Vilka är din favoritlåtar just nu?
Umbrella med The Baseballs, Eye of the Tiger med Survivor, I don´t care med Fall Out Boy.

Om du blev gravid nu, vad skulle du göra då?

Slår ni mig om jag säger abort?

Brukar du tejpa över din mun?
Haha, nej, inte frivilligt..

Var du på dreamhack?
Nej.

Hur ser dina strumpor ut, är de sexiga?
Har inga just nu.

Hur ser dina underkläder ut?
Haha, har inga just nu. (Tyst med er, jag är hemma..)

När blev du taggad på facebook senast?

Frida var elak med Spanienbilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0