GAH!!

Nu är det fastslaget. Vare sig ungjävlarna eller tyskjävlarna vet vad det betyder när man cyklar 2 meter bakom dem och ringer på ringklockan. Jag ska ge er en ledtråd. FLYTTA PÅ ER FÖR HELVETE!! Jag blir så trött.

Det såg faktisk ut som om att en av de tyska damerna tanterna tänkte svänga undan, men sedan vinglade hon ut igen så jag fick köra på gräset..

Nästa gång ska jag köra rakt över ungarna. Men inte tyskarna. Nu vill jag inte på något vis påstå att jag tycker bättre om tyskar än ungar. Fast det gör jag ju. De är helt enkelt bara så stora så jag är rädd att de kommer att orsaka mer skada på min cykel än det är värt.

Funderar allvarligt på att installera sirener. (Höll på att skriva "syrener"..)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahaha...

Fast tyskarna är ganska jobbiga med. Bara tvärvägrar att prata engelska, eftersom att de nödvändigtvis och absolut tror att precis ALLA svenskar kan tyska...

Men förlorar man två världskrig så blir det kanske så... XD

2010-06-26 @ 23:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0