Frågor då.

44 FRÅGOR DU TROLIGTVIS ALDRIG FÅTT PÅ EN GÅNG!


1. Det första du tvättar i duschen?
Dunno. Håret, troligtvis.

2. Gillar du kaffe?
NOOOOOOO!!

3. Hur mår du just NU?
Lite släng av lungsot, men annars bra.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
-

5. Berätta om din senaste dröm.
Minns aldrig mina drömmar.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Nej.

7. Vad vill du ha just nu?
Vår.

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Haha, orka.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
LOL, biter..

10. Använder du smileys?
Guess ;)

11. Har du träffat någon kändis?
Räknas Robert Wells?

12. Gillar du keso?
Tror ärligt talat inte att jag har smakat..

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
La Donne e Mobile. (Från Rigoletto)

14. Hur många länder har du besökt?
13 inkl Sverige.

15. Är dina föräldrar stränga?
Nej. Bortskämd är mitt mellannamn.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Vet inte, men jag vill. Skulle troligen behöva någon som puttade..

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Hm, typ all metall som glittrar i ljuset från lampan?

18. Brukar du hyra film?
Aldrig. Har typ 60-70 inplastade DVDer i hyllan som ska ses först.

19. Var kommer du vara på lördag?
Kalmar.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Definiera "var med". Jag såg det på TV, bara för att det var när jag skulle se Merlin.

22. Vad åt du till lunch?
Lunch är för mesar. Äter frukost 2ggr ist, 05.30 och 13.30.

23. Har du lockigt hår?
Nej.

24. När grät du senast?
Hmm, var nog ett tag sedan nu, annars är det relativt ofta.

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Haha, jag skulle ju vilja svara nej.

26. Favoritårstid?
Vår.

27. Vem höll du senast i handen?
??

28. Sover du med TVn på?
Nej, hur skulle jag då kunna somna?

29. Tycker du att du är gammal?
Otroligt.

30. Är du mörkrädd?
Nej.

31. Gillar du ditt liv just nu?
Nej. Nja. Vet inte.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Ja, på den gamla goda tiden när vi hade badkar. (Och bastu.)

33. Har du bra syn?
Njae, oftast inte.

34. Var är dina föräldrar just nu?
Mor är i köket och pryttlar med något. Pappa är troligen hemma hos sig.

35. Vad har du på dig just nu?
Svarta jeans och rött fejk-siden-linne.

36. Vad var det senaste du köpte?
Haha, få se nu.. Fun Light Amazing Grape, Blåbärssoppa, Creme Bonjour Vitlök, salami, riskakor och blekmedel.

37. Hatar du mer än 3 personer?
Nej har svårt för hat.

38. Använder du sushipinnar?
Bara när jag äter sushi, vilket är aldrig.

40. Äger du ett vapen?
Njae. Ja, det kan man väl säga. Stolt ägare av 2 st svärd. (Har dom bara till prydnad, lovar.)

41. Gillar du ditt hår?
Ibland. Behöver blekas nu.

42. Gillar du dig själv?
Nej, vi kommer aldrig överens.

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Mor.

44. Hur ofta använder du MSN?
Är inloggad typ dygnet runt, även om den står som "Visa offline" eller "Inte vid datorn".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0