Zara haver koll på Olympiaden.

Det pratas på radion om Sveriges andra guldmedalj i OS, då Zara inser att hon inte ens vet vilken sport denna Ferry ägnar sig åt. Kanske kan hans bild på framsidan av tidning ge några ledtrådar. (För ni ska ju inte tro att jag öppnar sportbilagan frivilligt..)

Z: Han håller ju i en skidstav.. Så han åker nog skidor.

MD: *är helt överväldigad av Zaras oanade intelligens* Har han något mer..?

Z: SKIDSKYTTE!! *tror att hon har vunnit OS-guld i slutledningsförmåga* ..måste det ju vara, för det ser ut som om att han har ryggsäck på sig..

MD: Ja, det är det nog då.

Z: ..och man har ju vanligtvis inte ryggsäck med sig om man tävlar i skidor.. Hehe.. "Jag har med mig lite varm choklad". Hehe..


Känner mig just nu som en sportfantast. En sportfantast som tydligen inte talar särskilt bra svenska, med tanke på att jag fick vända mig till Google Translate när jag bara kom på vad "överväldigad" hette på engelska.. *facepalm*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0