Boring statistics.

**WARNING, boring statistics to come..**


Förra inlägget var mitt 200ade blogginlägg.

(Pause for applause.)

Min besöksräknare har alltid bråkat med mig och inte velat koda som jag vill, men om man ska tro på honom så har jag haft 916 besökare. Vilket iofs inte är från när jag startade bloggen, utan från den dagen jag lade till besöksräknaren..

Anyway.

Eftersom jag inte har en jävla aning om när besöksräknaren började räkna, så låtsas vi att det var samtidigt som bloggen startade. (Vilket är lite dumt, eftersom det är i princip den enda dagen jag är helt säker på att det inte var..)

916 besökare på 200 inlägg blir i genomsnitt 4,58 besökare per inlägg. Fascinerande.

Nedan följer ett trevligt diagram över mina besökare under de senaste 90 dagarna. Ett diagram som inte har något som helst att göra med totala anatalet besökare eller dess medelvärde. Men jag tyckte det var fint ändå.




Jag kan inte låta bli att undra vad det var jag gjorde runt den 15e december..?
(Harry Potter-frågelista den 12e. Go figure.)


2008-08-16 @ 23:29:41. Det var då jag startade denna blogg. Jag vill ta tillfället i akt att be så hemsk mycket om ursäkt för allt som jag har utsatt mina 4,58 besökare/inlägg för sedan dess.

1 och ett halvt år av meningslöst bloggande. Ah, well..

That's it, slut på meningslös statistik för den här gången. Återkommer vid mitt 300ade inlägg. Om jag orkar.


Cheerio, be seeing you.

Kommentarer
Postat av: Walteer

Abstinens! I need more posts here!

2010-03-13 @ 20:46:04
Postat av: Franq

Agree with Walteer!

2010-03-14 @ 15:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0