Nyårslista 2010 #2


On with the second Nyårslista då.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

9 hemmagjorda piercingar. Blodförgiftning nästa.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens om jag hade några? Tror inte det, så då bröt jag dom ju inte iaf :P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men en kusin. (Det var väl i år..?)

4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Nej. Peppar peppar.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Grekland.

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett riktigt jobb. Eller kanske en utbildning.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget speciellt, vet typ aldrig vad det är för datum ändå..

8. Vad var din största framgång 2010?
Haha, kan inte låta bli att skratta åt att min största framgång 2009 vara tt bli medlem på LiveJournal :) Men 2010.. jag har anmält mig till Halvvättern, räknas det?

9. Största misstaget?
Jag gör väl aldrig några misstag?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
Betsy, min Nishiki Hybrid Comp 2010.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Utlandsresa. Trotts att alla sa att Grekland var ett skitdyrt ställe att semestra på så trodde jag inte på det förrän jag var där.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Förhoppningsvis flera saker.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Eh.. Nåt med HIM? Jag vet inte.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat pengar.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slösat pengar? Haha.

18. Hur ska du tillbringa julen?
*fail* Var hos mormor på julmiddag, as per usual.

19. Blev du kär under 2010?
Nej.

20. Favorittidning?
Nyheterna är den enda jag läser.

21. Favoritprogram på TV?
På TV? Det enda jag såg på tv var Dansfeber, fast det var väl inte någon favorit precis..

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

23. Bästa boken du läste i år?
Har varit dåligt med böcker i år. Tror jag. Minns inte.

24. Största musikaliska upptäckten?
HIM.

25. Något du önskade dig och fick?
*försöker minnas min födelsedag* Hmm.. *är senil*

26. Något du önskade dig men inte fick?
En cykelhjälm. Inte så konstigt att jag inte fick en, med tanke på att jag vill välja den sj..

27. Årets bästa film?
Alice in Wonderland.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
På själva födelsedagen? Hmm, fikade med diverse släkt antar jag. Har en svag känsla av att vi även var uppe vid Skiren och drack sprit spelade vinpoker. Och grillade. Och mobbade Frida när hon plockade fram kniven och skulle skära sallad..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Fler utlandsresor :D

30. Vad fick dig att må bra?
Alla droger. Eh, brist på sjukdomar?

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Hmm, kan inte minnas någon speciell just nu..

32. Vem saknade du?
Alla.


Jomenvisst, dagen innan Nyårsafton i år till och med. Det tar sig. Imorgon bär det av mot Karlskrona/Rödeby på kusinbröllop. (Min kusin gifter sig alltså, paret är inte kusiner..) Sen när man ändå är nere ska vi våldgästa S över helgen. *packar ner vinet*


¸¸.•*¨*•♫♪Gott Nytt År♪♫•*¨*•.¸¸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0