Nyårslista 2010 #1

Upptäckte precis att jag tydligen hade 2st nyårslistor.. Damn, jag var bara inställd på en, hur ska jag hinna med allt nu.


~ 2010 ~


Årets bästa inköp: My Darling Betsy ♥ En Nishiki Hybrid Comp 2010, för övrigt. (En tävlingscykel, för helvete.)
Årets sämsta inköp: 2 flaskor saffransglögg från SB's beställningssortiment. Det lät gott, men det var det inte.
Årets händelse:
Har det ens hänt något i år? Jag tvivlar.
Årets besvikelse: Bristen på händelser?
Årets person/er: Noel Fielding & Russel Brand. Och Simon Amstell.
Årets jobb:
Inte mitt jobb, iaf.
Årets dyraste investering: Återigen, min Betsy. Blev betydligt dyrare än jag hade tänkt mig.
Årets kärlek: Betsy. Överdriver jag nu?
Årets misstag: Om jag gjorde något så har jag förträngt det.
Årets godaste: Kleftiko, någon sorts grekisk lammrätt. Att den serverades med grekisk öl och utsikt över Medelhavet gör ju inte saken sämre.
Årets sämsta lärare: Går jag i skolan? I think not.
Årets onödigaste sak: ?
Årets start: Har börjat min karriär som piercare. Eller inte.
Årets hästnörd: Eeh.. Har jag ens sett en häst i år? Jo just det, Linnea var med sina hästar på Fliserydsdagen.
Årets blondaste person jag mött: Inte jag iaf. Längre. Har för första gången sedan jag var 12 min naturliga hårfärg.
Årets flopp: Min så kallade "jobbcoach" som "hjälpte mig" med mitt cv/personliga brev. Skulle skämmas om jag skulle skicka det till någon.
Årets goda gärning: Ska jag försöka hålla kvar vid det faktum att jag är blodgivare? Haha, vet inte ens om jag varit inne i år pga diverse tatueringar/piercingar.
Årets gåva: Försöker minnas vad jag fick när jag fyllde år. Ett Victoria Frances-pussel..?
Årets bästa bok: Vet inte ens om jag har läst en riktig bok.. Får jag svara Reparations? Det gör jag ändå. 
Årets bästa band live: Hm, har typ inte sett några? De som var på Blomsterrocken, säger jag.
Årets kom-i-håg grej: Jag kommer aldrig ihåg något.
Årets favoritgöra: Läsa fanfiction. *beroende* (Haha, samma svar som förra året..)
Årets ovana: Har (kommer att ha) varit i kyrkan 2ggr i år. *gasp* Först döptes min kusin, och snart (på nyårsafton, till och med) ska min kusin gifta sig. (Dock inte samma kusin.)
Årets upptäckt: Jag älskar rakat. "Men det har vi ju vetat länge", tänker ni. Pervs. Har efter många om och men tagit mod till mig och rakat av nästan allt mitt hår. (På huvudet, för helvete.)
Årets resa: Greece FTW.
Årets bästa dag: Lördag..?
Årets sorg: Törs jag säga "Inget"..?
Årets vill-ha: Tävlingsgodkänd cykelhjälm.
Årets TV-serie: Smallville. Har sagt att jag ska se den länge, och nu har det blivit av. (Till viss del.)
Årests favoritmatprodukt: Ciabatta. Det räknas väl som matprodukt?
Årets CD-skiva: Screamworks: Love in Theory and Practice, HIM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0