Mitt år i bilder

"Såhär till nyårsafton så har vi slängt ihop en vy som sammanfattar ditt år i bilder! Passa på att bläddra bakåt till tidigare år också. Hur var egentligen 2008?"

Säger Bilddagboken. Det måste vi ju testa. Without furter ado, the year 2010 in pictures.. *drumroll*

(Klicka för fullskala)

Varför får jag en känsla av att jag inte har använt mig av Bilddagboken så mycket i år? 7 av årets månader hade jag tydligen något bättre för mig.. Och de andra 5 resulterade i 2 bilder från Grekland, 2 på mig och en på min nya temugg. En rätt så bra sammanfattning av året ändå.

Och 2009 bara för att.

(Klicka för fullskala)

Ojoj, bilder hela året.. Inte illa. Juli är min favorit. Prisge skatteåterbäringen :) Eller möjligen september, gin och riskakor i Bulgarien. Bulgarien var trevligt.
Haha, när jag såg bilen i juni antog jag att det var från när jag tog studenten.. Troligen inte, med tanke på att det är ett par år senare.. Jag har ingen tidsuppfattning. (Och åter dessa temuggar.. Jag är beroende.)

2008 :)

(Need I say it?)

Afrikanska ruiner, Systembolaget, pussel, katter, vattenpipa och en flaska Asti. (Dock inte Cinzano, vet inte vad som var fel med mig..) Jag tror jag röstar på det här året som det bästa. Om vi bortser från Twilight-bilden då. Skulle bara förmedla att jag hade sett den, jag lovar.

Nej, om man skulle göra något vettigt. (Och då menar jag självklart leta fram Nyårslistan från förra året.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0