inane conversation starters

Julhelgen nästan avklarad.

Måste bara passa på att förundras över hur släktingarnas frågor förändras för varje tillfälle man träffar dom.. Ni vet, man har ju något speciellt som man frågar var och en om. Deras arbete eller något intresse man vet om att de har. Och vad frågar folk mig om, då?

2007: Hur många katter har du nu?
2008: Har du funderat på högskola?
2009: Hur går det med körkortet?
2010: Cyklade du hit?


2008-9 har jag fortfarande inget svar på. På den sista är det oftast "ja", oavsett om frågan ställs i Fliseryd eller Karlskrona. (Jag tar min cykling allvarligt)

Nu till det roliga. Den senaste tiden har det dykt upp en ny fråga. Jag förutser att den kommer bli The Question för år 2011. Nämligen.. *drumroll*

2011: Hur ofta rakar du dig?


Srsly, alla frågar. Och varje gång vill jag svara något opassande.

*all hail the Mohawk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0