Frågelista #324

I brist på bättre saker att göra. Eller i brist på motivation till att göra vad man borde.

 

1) Favorite object in your room?
Är jag väldigt omogen om jag svarar "datorn"? Sängen, säger jag då.

2) Have you ever smoked a cigarette?
Har tagit 2 bloss i mitt liv. Känner mig inte motiverad till flera.

3) Do you own guns?
Nej, men svärd.

4) What flavor drink do you get at sonic?
Sonic the Hedgehog?

5) Do you get nervous before doctor appointments?
Nej. Är iofs aldrig hos doktorn, bara på blodcentralen.

6) What do you think of hot dogs?
De där tjocka, raka från Scan i så fall.

7) Favorite song?
Idag? Spindelkvinnans Kyss. Nu blev jag lite kär i Peters skjorta.

8.) Can you do push ups?
Japp.

9) Can you do a chin up?
Eh..?

10) Favourite type of jewlery?
Örhängen.

11) Do you like blue cheese?
Nej.

12) Ever been in a car wreck?
Nej, för det är så mycket häftigare med motorcykelolyckor.

13) What’s one trait that you hate about yourself?
Brist på självdisiplin.

14) Middle name?
Agneta Viktoria.

15) Name 3 thoughts at this exact moment:
(1) Sa inte Patrik att jag skulle lägga till "Patrik" som mellannamn?

(2) Ska jag låna broderns hårtrimmer?

(3) Jag har huvudvärk.

16) Name 3 things you bought yesterday.
Inget.

17) Name 3 drinks you drink regularly ?

(a) Earl Grey.

(b) Vatten.

(c) Mariestads Export.

18.) Current worry?
Hmm.

19) Current hate right now?
Mina myggbett från i lördags.

20) How did you bring in the New Year?
Minns inte riktigt. Var hemma iaf, så inget festande.

21) Where would you like to be right now?
Grekland. Alternativt Egypten.

22) Name three people who will complete this?
Ingen.

23) Do you own slippers?
Ja, men de har varit undanlagda i garderoben ett bra tag nu.

24) What shirt are you wearing?
Rött spagettilinne a.k.a. linnet med världens töntigaste namn.

25) Do you like sleeping on satin sheets?
Nej.

26) Can you whistle?
Ibland.

27) Would you be a pirate?
Nej.

28.) What songs do you sing in the shower?
Brukar bli det jag senast hört på radion. Så lättpåverkad är jag.

29) Favorite girl’s name?
Zara..?

30) Favorite boy’s name?
Elton.

31) What’s in your pocket?
Inget, jag är bara glad att se dig.

32) Last person who made you laugh?
Hm?

33) Best memory as a child?
???

34) Worst injury you’ve ever had?
Skenbensfraktur intill vänstra knät. Och efter det bestämde jag mig för att börja cykla på heltid. *fail*

35) Do you love where you live?
Nja, det funkar väl.

36.) How many TVs do you have in your house?
2.

37) Who is your loudest friend?
Haha, det är utan tvekan jag som är mest högljudd i umgängeskretsen..

38.) How many dogs do you have?
3 katter?

39) Does someone have a crush on you?
Ska jag veta det?

40) What is your favorite candy?
Choklad.

41) Favorite Sport?
Cykling. Räknas det? Badminton annars.

42) Where is the next place you want to travel to?
Grekland.

43) What were you doing 12 AM last night?
Sov?

44) What was the first thing you thought of when you woke up?
Te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0