The Return of the Frågelista.

99 saker du inte visste om mig.
a.k.a. "90 saker du redan visste, men kanske ändå något nytt."

1. Fullständigt namn? -
Zara Agneta Viktoria Antikrist Wiberg Timonen
2. Exakt ålder? - 21 år 11 månader.
3. Vart bor du? - Mönsterås.
4. Bor tillsammans med? - Mor.
5. Husdjur? - 3 katter.
6. Färg på ditt hus? - Eh.. Det är ett trefärgat hyreshus, rätt så säker på att vi bor i den rosa delen..? Jag är inte världens mest uppmärksamma person.
7. När är du född? - 14.22 på en lördag.
8. Klass? - Särklass.
9. Vilket år tar du studenten? - 2007..?
10. Något jobb? -
Definiera "jobb".
11. När ska du sova ikväll? - Blir rätt tidigt skulle jag tro, 22?
13. Duschat idag? - Ja.
14. Kramat någon idag? - Nej.
15. Pussat någon idag? -
Nej.
16. Vad har du ätit? - Riskaka & Blåbärssoppa, Te & Macka, Äpple, Proteindrink.
17. Dagens klädsel? - Reebok-byxor, Nightwish-tröja och Nike-jacka. För när jag tränar vill jag gärna vara lite motsägande. Vidare tror jag inte jag har använt så här många bindestreck sedan förra året.
19. Dagens sötnos? - Gosegrisen Tyra som har namnsdag.
20. Dagens roligaste? - Felix Herngrens roast av Babben Larsson på Roast på Berns.
21. Har du många vänner? -
Njae.
22. Hur många har du hånglat med? - 8.
23. Vem kramade du senast? - Maria.
24. Hur många vill du ha sex med? - En i taget.
25. Hur många har varit otrogna med dig? -
Ingen, hoppas jag.
27. Har du pojk-/flickvän? - Nej.
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Linus.
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Linus. "Har du druckit Red Bull - Nej - Så flyger man iväg. :PppPpPppP"

FAVORIT:
31. Film? -
Bara en? Beror på vad jag är på för humör.
32. Låt? - Just nu Thursdays med Lovestoned.
33. Mat? - Potatisgratäng med fläskfilé.
34. Dryck? - Earl Grey.
37. Stad? - Hurghada.
38. Land? - Egypten.
39. Ämne i skolan? - Kultur- och Idéhistoria.
40. År? - ??

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
Mig själv? LOL.
42. Personen du kysste? - Hmm.
43. Gången du spydde? -
??
44. Gången du grät? - ??
45. Pizzan du åt? - Haha, AnnSofis kanter när jag var i Skåne. Det var en sån där lömsk pizza med nötter på.
46. Gången du var i Göteborg? - Räknas Landvetter? I så fall var det när jag kom hem från Bulgarien.
47. Gången du var i Stockholm? -
Haha, räknas Arlanda..? I så fall var det när jag kom hem från Tunisien.
48. Gången du var full? - Full och full. Var väl delvis alkoholiserad i lördags när vi var ute och dansade. För som Magnus Uggla en gång sa..
49. Gången du var hög? - Nooo.
50. Personen som såg dig gråta? - Vet inte? Var nog skitlänge sen.

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
SVART!!
52. Hund eller katt? - KATT!!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Båda?
54. Tv-spel eller datorspel? - Inget..
55. Singel eller upptagen? - Singel.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Eh.. Lunar i så fall.
58. Ragga eller bli uppraggad? -
Bli uppraggad.
59. Big brother eller Paradise Hotel? - Inget.
60. Svart hår eller blont? - Jag lr andra? Jag är brunhårig just nu. Annars säger jag "svart".
61. Blåa ögon eller bruna? -
Gröna..? Eller riktigt mörkbruna.
62. Choklad eller lakrits? - Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg.
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt.
65. Coca Cola eller Fanta? - Schweppes?
66. Pizza eller kebab? - Pizza.
67. Randigt eller prickigt? - WTF?
68. Älska eller älskas? - Båda.
69. Leva eller dö? - Båda.

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
Är det verkligen meningen att jag ska räkna efter? Get real.
71. Personer du hatar? - Petra Mede.
72. Personer som sagt jag älskar dig? - :(
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? -
3. Ska man skämmas nu?
74. Glassar du ätit på en dag? - Haha, har aldrig räknat..
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen. Eller möjligen Stockholm Pride om jag orkar anstränga mig.
76. Gånger du haft minnesluckor? - Minns inte. (Haha.)
77. Piercingar har du? -
9
78. Personer du saknar just nu? - Alla.
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
Inget.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
Ingen.
81. Ska du träffa imorgon? - Mamma..? Ska röra mig så lite som möjligt imån, eftersom Betsy bråkade med mitt knä idag.
82. Sjöng du senast för? -
Katten.
83. Hade du senast en msn-konversation med? -
Linus.
84. Spelade du tv-spel med senast? -
Eh.. AnnSofi? Spelar aldrig tv-spel..
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Ingen.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? -
Petra Mede.
87. Förtjänar att dö? - Pet.. Nej, nu ska vi inte överdriva.
89. Vill du sova bredvid inatt? - Ingen.

VAD:
90. Gör dig glad? -
Det faktum att jag troligen får 3 dvd-boxar imorgon. Yay.
91. Gör dig ledsen? -
Om posten är långsamma..
92. Vad vill du helst göra nu? - Dricka te.
93. Önskar du att du slapp göra? - Dra mig ut i köket och göra te.. Kryckor?
94. Vill du ha nu? - TE!! För helvete, hur övertydlig ska man behöva vara?
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En cykeldator. Och Kit Kat.
96. Längtar du till? - Magnus Betnér nästa söndag.
97. Tycker du om dina betyg? - Hmm, de var väl rätt så bra om jag minns rätt.
98. Ångrar du i ditt liv? - Det var en djup fråga så här mot slutet..
99. Är det bästa som har hänt dig? - Jag ber att få återkomma.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hej där,

skoj att du gillar egypten!!!

Har skrivit en jätteguide till egypten med allt man behöver veta i alla städer och platser, hitoria och faraonskt osv...(se blogglänken)

har även en "frågespalt" på facebook

http://www.facebook.com/group.php?gid=9994097941



tänkte bara att du kanske var intresserad



Allt gott



Egyptenguiden

2010-05-05 @ 22:29:14
URL: http://lundinorient.se/
Postat av: Adela Karlsson

Gillar om det du skrev! Mysigt att se en del fina saker och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

2010-09-29 @ 12:54:34
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0