(Ignore the Ranting-post)

I am not amused.

Nu är det officiellt, jag är tillbaka. Tillbaka inomhus. Tillbaka till att vara en datornörd. Och jag vill givetvis passa på att direkt skylla detta på mina äckliga knän. Känner för att amputera och skaffa träben. Kanske en papegoja också, med matchande ögonlapp till både mig och honom. Sen är det bara till att börja bygga på båten.. But I digress.

Träningen inför Vättern gick som på räls.. Eh.. Eller snarare som på cykeldäck och joggingskor. Men så kom det som en blixt ifrån klar himmel.. Helvetes knä. (Var det någons om sa "överansträngning"..?) Har nu dömt mig själv till vila över långhelgen. Eller iaf fram till långhelgen. Eller till imorgon.. Damn, vilken träningsabstinens man får. Vill ut!!

Och det finns ju inget att göra här! Tror aldrig att jag har sett så mycket på tv som jag har gjort de senaste dagarna. I am bored. Beyond belief. Försökte köra med konceptet "om jag bara har lite ont går det nog bra att träna lite." Och det fungerade ju. Om man inte ska röra sig dagen efter, vill säga.

Mummel..


*****


Har iaf fått min första födelsedagspresent redan. Yay. (För jag fyller ju faktiskt år snart, eller inte..) Så den 9e maj blir det Livets Ord med Magnus Betnér. w00t! Ska se en av mina största idoler LIVE! Och det är bara lite mer än en vecka kvar! (Undrar om han blir ledsen i ögat om man videofilmar..? Troligtvis.)


Ok, nu ska jag återgå till att göra ingenting and get bored out of my FUCKING MIND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0