Blonde is sooo yesterday.

Ni minns väl alla att jag under lång tid har identifierat mig med mitt pass? Ett pass med ett foto där jag inte bara har svart hår, utan även världens största, gotiska kors runt halsen.. Verkar väldigt passande för Sveriges blondaste ateist.

Anyway.

Har nu införskaffat ett nytt id-kort, endast 10 månader efter att det förra gick ut.. *facepalm* Mitt nya leg har en väldigt blond bild. Väldigt blond.

Det jag finner roligt i den här situationen är att de inte ens hann trycka upp det nya kortet innan jag hade färgat håret mörkt igen. Receptionisten på Polisstationen kände inte igen mig från id-kortet utan var tvungen att slå upp mitt gamla passfoto i datorn innan hon gick med på att lämna ut det till mig.


I am utterly amused.




((Detta haver absolut ingenting med saken att göra.. Men YAY, över 1000 besökare.))

Kommentarer
Postat av: Clemens

Jag hatar mitt passfoto. Jag ser ut som en gris på det... Och jag är ingen gris!

2010-04-26 @ 20:41:22
URL: http://jagheterclemens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0