TweetCloud for Zvinto

Någon som har hört talas om TweetCloud? Inte? Låt mig upplysa er.

TweetCloud är en funktion som gör det möjligt att se vilka ord som förekommer oftast i någons tweets. Någon som vill veta vad jag twittrar om..? Det var väl det jag trodde ;) Därför har jag skapat ett TwitterinläggsMoln (försvenskat FTW) för mitt konto över de senaste 3 månaderna.



"Inte" är tydligen det ord jag änvänder mest. Vilken inte bara är väldigt ointressant, utan även relativt sorgligt..

Anyway.

Personligen tyckte jag det var härligt att "mummel", "haver", "w00t" och "jomenvisst" används tillräckligt ofta för att få bli med. Mitt nya sätt att prata haver tydligen fastnat även när jag skriver. Jomenvisst. ;)


(Andra intressanta ord är "rommen" och "doritos", men det ska vi inte prata om..)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Känner mej träffad

2009-11-30 @ 13:09:17
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0