Frågor, frågor, frågor

Tänker du göra det här testet? - Gissa.
Tänker du ljuga något? - Ljuger aldrig.
Vad har du gjort idag? - Vaknat, hällt i mig oförskämda mängder te och pratat på min äldsta bror.
Gillar du mjukglass? - Om jag känner för det, men oftast inte.
Hur många gånger har du varit på Liseberg? - Oj. 5? Troligen fler.
Brukar du tala sanning? - Alltid.
Är du kär just nu? - Nej.
Hur gammal är du? - 21
Gillar du hundar? - Hälsar på andras hundar, men skulle aldrig vilja ha en egen.
Har du haft en fästing någon gång, isf när då? - När? Haha, bara typ 20 ggr lr sådär..
Bloggar du? - Jasp.
Gillar du skolan? - (Går inte i skolan längre men..) Älskade kulturkurserna på gymnasiet, resten var det väl lite värre med.
Tycker du det här testet är roligt? - Inte så att jag skrattar..
Hur många sms skickar du om dagen? - Skickar inte sms varje dag.. Men ett par i veckan kanske.
Är din mobil viktig för dig? - Aa, använder den som väckarklocka.
Tycker du om att spela tvspel? - Njae.
Är blå eller röd din favoritfärg? - Nej.
Om inte, vilken är det då? - Svart och silver.
Har du facebook? - Jomenvisst, måste ju ha koll på vad alla säger..
Har du haft något husdjur? - Ja
Gillar du musik? - Ja
Vad är det bästa du vet? - Umgås med trevliga människor.
Bryr du dig om miljön? - Hmm, vill ju påstå att jag bryr mig men jag måste ju samtidigt erkänna att jag inte gör någonting för att hjälpa till.. (Jag är en sån där som duschar så länge som möjligt och aldrig ens har funderat på att stänga av varmvattnet när jag ska schamponera..)
Tycker du svenska flaggan är fin? - Är ju inget jag skulle vilja ha på väggen precis. (Har alltid varit ett fan av Kiribatis flagga..)
Hur många frukter äter du om dagen? - (LOL, tyckte det stod "frukostar"..) Beror på vad det är för frukt. Är det clementiner kan man ju ta 2-3st, men är det grapefrukt räcker det med en.
Har du långt till skolan? - 300 meter? Vet inte, har inte mätt.
Varför gör du det här testet? - Inget bättre för mig.
Gillar du att gå promenader? - Inte ensam.
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv? - Jag är aldrig klantig. (Insert gapskratt från alla jag känner) Vet inte vad det allra klantigaste är.. Antagligen bättre att du frågar någon annan, med tanke på att jag brukar förtränga pinsamma saker.
Brukar du skratta? - Om det händer något roligt så..
Hur många band har du sett live? - Westlife, "Alla-som-var-på-NRJ-Radio-Awards-2004", Nightwish, Nordman, Charlotte Perelli, Linda Bengtzing, Calaisa, Sibel, Fronda, Niklas Strömstedt, Daniel Mitsogiannis, Roger Pontare, Within Temptation, Takida, Amanda Jensen, Törs-jag-anteckna-Asta-Kask, Black Jack.
Vilket är bäst, sommar eller vinter, varför? - Sommar, för d¨slipper jag lungsot när jag är ute mitt i natten.
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076 eller 073? – 073
Tycker du det är konstiga frågor? - Njae.
Skulle du vilja åka till Hawaii? - Jo, men känns lite dyrt.
Hur många gånger har du badat i år? - Hm? Vet inte, men inte många.
Max eller Burger King? - Max i så fall.
Gillar du att sova? - Njae, har så svårt att somna, och sedan måste man ju kliva upp igen..
Vem var din första bästa vän? - Första? Oj, det var länge sen.. Antagligen Charlotte eller Sofia.
Har du någon bästa vän nu? - Ja
Gillar du någon i hemlighet? - Nej
Vilken är den bästa känslan som finns? - No clue.
Hur känner du när du är kär? - I refuse to answer that question on the grounds that I don't know the answer.
Har du många kontakter på msn? - 28, och det är alldeles för många, skriver inte ens till hälften av dom..
Vad är det sämsta du vet? - Charlaine Harris första bok. (Och antagligen resten också, även att jag inte har läst dom.)
Skriv vilken bokstav som helst? - Z
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon? - Hur patetisk är jag om jag svarar "0"..?
Varför fortsätter du göra dom här frågorna? - Maten är inte färdig än..
Tycker du om grisar? - En bra gris är en välstekt gris. Har väl aldrig direkt känt för att umgås med djuret medan det lever..
Hur gammal är du? - Fortfarande 21.
Vad är ditt bästa minne? - Minns inte.
Kollar du på melodifestivalen varje år? – Nej, men oftast brukar jag hinna se finalen.
Varför? - Orka 7miljoner deltävlingar. Men man vill ju veta vem som vinner och så.
Har du långa naglar? - All utom tumnaglarna är nedklippta så långt det går. (Behöver tumnaglarna för att öppna clementiner..)
Vilken färg är det på din tröja? - Svart
Tycker du att det är snyggt med blont hår? - Jovars, jag är ju blond själv.. Men jag föredrar nog mörkt hår på andra..
Gillar du glass? - Ja.
Har du någon lärare som du hatar? - Nej.
Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt? - Nej, har haft middagspaus och kokat te lite emellan sådär..
Vill du att det här testet ska ta slut? - Nej nej, då måste jag ju faktiskt göra något.
Vad ska du göra efter det här testet? - Dricka te, sedan träna, sedan Ohamn och hämta gotlänningen vid båten.
När sa du ”jag är hungrig” senast? - Vet inte.
Vad tänker du på just nu? - Jag fryser om fötterna, undrar om mitt te går att dricka snart. Inte för att det hjälper, men ändå..
Vad tänker du på när du ser ordet ”Träd”? - Den gamla goda tiden när man hade en trädgård.
Vad ska du döpa ditt barn till? - (Inte för att jag ska ha några barn men..) Elton står högt i kurs.
Katter eller råttor? - Siameser.
Gillar du att läsa? - Oooja.
Vilken är den bästa filmen som finns? - Beror på vad jag är på för humör, just nu ligger A Knight's Tale bra till.
Hur lång är du? - 167,5 cm.
Vilken smiley gör du oftast? - ;)
Hur skulle du beskriva dig själv? - Det skulle jag inte.
Tycker du att matte är svårt? - Nej, men tråkigt.
Tror du på gud? - Nope.
Har du åkt skateboard någon gång? - Ja, men inte många meter.
Hur många har du lärt känna genom Internet? - Inte många som jag verkligen lärt känna, men många härliga människor har man stött på.
Har du läst tyska någon gång? - Jawohl, 2 år.
Förstår du franska? - Pas vraiment, mais parfois il faut bien sûr..
Säg en ska du vill göra innan du dör? - Äga ett hus..
Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet? - Nej.
Vilken är den bästa resa du gjort
? - Pyramider och korallrev, need I say more?
Viken är din favoritlåt just nu? - I don't care med Fall Out Boy.
Din musiksmak? - Det mesta går, bara ingen rap..
Tycker du Lasse är ett fint namn? - Har en ingift morbror som heter det..
Är du nöjd med ditt namn? - Duger väl.
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta? - Dunno. Aleczandra?
Börjar det här tråka ut dig? – Nej
Skriv vad du vill nu? – "Let's have a gay-off!"
Varför skrev du det? – Såg på John Barrowman hos Simon Amstell på Buzzcocks när jag åt middag.. Jag har ingen ursäkt.
Fattar du att någon kan ha gjort det här testet? – Nej, jag trodde att det bara dök upp från ingenstans.. Duh..
Vad tror du att du kommer bli när du blir stor? – Förhoppningsvis mindre förvirrad.
Vilken klass går du i nu? – Överklassen.
Vilket är det bästa tv-programmet? – Doctor Who.
Följer du någon tv-serie, vilken isf? – Grey's Anatomy, Stargate Universe.
New York eller Göteborg? – Hm, måste nog säga Göteborg.. Har varit i NY en gång och det räcker nog. Så mycket folk och så mycket stress vart man än ska och vad man än ska göra. Skulle iofs vara roligt att besöka Frihetsgudinnan, hann inte med det sist.
Norge eller Kina? – Inget? Eller båda.
Tycker du att Sverige är ett bra land? - Jovars.
Hur mycket är klockan? – 17.43
du trött? – Inte så farligt, men känner mig lite seg..
Gillar du munspel? – Nej.
Skulle du vilja springa en mil nu? – Nej.
jag säger oj, vad säger du då? – Vast?
Sarar du i hemtelefonen? – Zarar* Och nej, det gör jag inte.
Du i mobilen? – Ja.
Gillar du att skriva med bläck? – Går väl.
Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden? – Det hoppas jag.
Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig? – Jag blir inte konstigare av det än vad jag är normalt..
Skulle du säga att du är en fjortis? – Nej.
Har någon sagt att du är en fjortis? – Inte till mig.
Talar du sanning hela tiden? – Ja.
Åker du helst buss eller tåg? – Tåg långa sträckor, annars buss (eller bil..)
Vilken stad är den bästa som finns? – Dunno.
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping? – Vätternrundan.
Har du druckit kaffe någon gång? – Blev tvingad att smaka nr jag var liten..
Läser du tidningen varje dag? - Serierna och horoskopet.
Vad blir 38 + 79? – 117
Varför orkade du inte räkna ut det? – Det stod ju redan där..
Skulle du vilja slå på något just nu? – Nej.
Har det här testet påverkat ditt humör? – Nog för att jag är lättpåverkad, men så illa är det inte..
Gillar du saft? – Fun Light Amazing Grape FTW.
Hur många gånger har du varit i Thailand? – Ingen, och känner mig inte inspirerad till att utöka på det antalet..
Är tjugo minuter lång tid? – Nej.
Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då? – Otroligt.
Säg en som du tycker borde göra det här testet? – AnnSofi?
Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga? – "We're having hot Lesbian sex. And by 'lesbian sex', we mean tea. But it's still hot." (Citat LJ) Jag ska dricka mitt te nu, menade jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0