Bildfrågelista FTW

a) Answer the questions and type the answer into Google image search.
b) Post a picture from the first results page as your answer.

Inte alltför avancerat ;)

Your age at your next birthday.

Callaway is the way to go.


Place you'd like to travel to.

Nice, nu ska man bara ha pengar också..


Favorite place.

Jag vet inte vad det är, men det ser fan inte gott ut..


Favorite objects.

Något fejkade pyramider, tro mig, jag har varit i Giza och så där ser dom inte ut..


Favorite food.

:)


Favorite animal.

Det var ingen som sa att man var tvungen att vara realistisk.


Favorite color.

Smirnoff Black är min favvo-färg.


Favorite pastime.

Jag sökte på "sport", lovar.. ;) *krossar fingrarna bakom ryggen och visslar oskyldigt*


Place your were born.

Född på slottet, jomenvisst.


Place where you live.

Pittoreskt.


Name of past pet.

Hehe..


Best friends nickname.

Jag tänker inte ge upp det här smeknamnet förrän det fastnar.


Your screenname/nickname.

Körde med Zarus eftersom mina nyare namn bara gav katter, kaniner lr rymdskepp. Men varför kunde jag inte få vara ett mousserande vin? Eller iaf ett vitt.. Mummel.


Your first name.



Your middle name.



Your last name.

Kimmo, den ända i vår släkt som är framgångsrik. Tyvärr inom sporten..


A bad habit you have.

Och nej, jag sökte inte på "badass slytherins"..


Your first job.

Just precis, mitt första jobb var som modell åt Jan Vermeer.

Grandmother's name.

I have no explanation for this.

Collage major.


Låt oss låtsas att jag faktiskt har gått på collage och att jag hade ett huvudämne.. Hehe, kanske inte, så jag körde på inriktningen på gymnasiet ist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0