Update

Tänkte bara svänga förbi en snabbis och uppdatera världen angående mina nyårslöften.

För lite mer än 4 månader sedan, efter intagandet av en obestämd mängd alkohol, lovade jag att jag i år skulle vara ärlig hela tiden och att jag skulle köpa ett par converse.

Jag är konstig, jag vet.

Har lyckats förvånansvärt bra vad gäller min nyinförskaffade ärlighet. Nu ska jag till och med vara ärlig nog att erkänn att jag har ljugit en gång i år.. Men visst får man ljuga för jobbet om man inte känner för att jobba extra? Det är ju inte som om att jag känner dom eller så, det är inte så farligt..

Anyway.

Det jag ville komma fram till var att jag nu har inhandlat ett par converse. Det blev inga AllStars som det var tänkt, men jag klarar mig nog ändå. Svarta är dom iaf, och lite glänsiga, nästan som om de var gjorda av satin. Passar fårvånansvärt bra till mina pyjamasbyxor och mina lakan, så nu vet jag hur jag ska posera till årets julkort. Hör av er om ni vill hamna på utskickningslistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0