Hos tatueraren.

Jag vet inte om det på något sätt har kunnat undgå någon, haha, men jag har iaf varit hos tatueraren idag. Slänger väl upp lite bilder så ni får se hur det blev..







Gjorde faktiskt ont som satan, det hade jag väl egentligen inte förväntat mig. Haha, har ju hört att det ska göra ont på foten, men jag har som vana att inte tro på vad folk säger.. Blev ju inte precis bättre när tatueraren själv säger att det inte är så farligt. (Innan vi började) Sedan när han hade kört ett tag så sa han att det gör ju faktiskt jävligt ont på foten. Tack för det då..

Efteråt gjorde jag om min ankh på underarmen. Under tiden han höll på med den så gjorde det fortfarande mer ont i foten än på armen. (Och det gör det fortfarande.) "Du kommer ju inte kunna gå på flera dagar" sägar han då. Hade ju varit trevligt att veta lite innan kanske? Haha, ser verkligen fram emot jobbet inatt, kommer bli skoj att se hur det går.. (Eller OM det går, kanske man ska säga)

Och för alla er som jag vet har funderat på det... JA, han har ett namn, precis som de andra. Toivo. ("Hopp" på finska, för er som inte vet..)

Nej, nu ska jag ta och halta iväg ut i köket och försöke hitta något att dricka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0