To-Do-List, December

Well, what the title says..

  • Inhandla julklappar. [Check]
  • Undvika att ge filmer till alla som jag brukar. [Check]
  • Inhandla julkort. (Har ett kvar men nästan..) [Check]
  • Skriva julkort. [Ongoing]
  • Vägra att köpa julfrimärken. [Check]
  • Köpa julklapp till mig själv (Egovarning) [Check]
  • Inhandla champagne i god tid så man slipper allt folk och bristen på den sort man verkligen vill ha. [  ]
  • Bleka håret. [  ]
  • Komma fram till ett nyårslöfte som inte låter som om att jag ska bli alkoholist. [  ]
  • Bestämma hur jag ska fira nyår. [  ]
  • Dö pga överdos av te. [Ongoing]
  • Vara nykter [I sense the Fail]
  • Komma ihåg att tända adventsljusen nu när jag för en gångs skull har några. [So far so good]
  • Sy min röda skjorta och hävda att det är min jul-skjorta. [Ser jag ut som en symaskin?]

Och vi är bara lite mer än en vecka in i December. Känner mig nöjd med utvecklingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0