Random frågor

Lovar du att vara ärlig? Annars är det väl ingen vits..
Du heter: Zara
Smeknamn: Försöker förgäves att få "Zvinto" att fastna..
Låt just nu: Bad Things med Jace Everett
Om du röker: Om jag inte röker?
Beroende av: Choklad
Favoritkaraktär(er) i bok: Draco Malfoy
Vem behöver du mest just nu: Mig själv..?
Vad tror folk om dig: Hur ska jag veta det?
Stämmer det: Antagligen inte.
Vad får du oftast komplimanger för: ??
Vad säger du för att imponera på någon: Det är jag som är Batman.
Hur imponerar man på dig: Genom att vara sig själv och våga stå för sina åsikter.
Brukar du skratta för dig själv? ..ja.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Mat vid 15"
Vilken är din favoritmålning? Daughter of the Moon av Luis Royo.
Vart bor du: Tredje våningen.
Trivs du där: Jovars.
Festar du mycket: När det finns tillfälle.
Vad har du för mobiloperatör: Halebop.
Är du allergisk mot något: Inte vad jag vet.
Nästa mål i ditt liv: Skaffa jobb.
Hur svarar du i mobilen: Hallå?
Vem ringde du senast: Mor
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Han kommer upp nu och ska låna toaletten.."
Antal sömntimmar i natt: Förvånansvärt många, känns det som.
Sov du ensam: Ja.
Tycker du om din pappa: Jovars.
Brukar du komma i tid: Oftast.
När mår du bra: ..nu?
När blev du fotad senast: Vet inte. Ser jag kameran så håller jag mig undan.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Bra att ha.
Är du smart: Självklart.
Är du aktiv i skolan: ..nej? Går inte i skolan.
Vem/vilka saknar du just nu: Rebus
Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Ja.
När brukar du gå och lägga dig: 11, 12, 1.. Och sedan igen vid halv 7-7.
Är du blyg: Ja.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Brev.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej.
Har du spytt offentligt: Inte vad jag minns *facepalm*
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Använda slips. Jag gillar slipsar, men passar inte i dom.
Använder du stjärnor eller kajal: Stjärnor? Eeh.. "Inget" svarar jag.
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? Mamma.
Är du bortskämd: Ja.
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? En till ytterdörren och en till den andra ytterdörren.. En till förrådet, en till kassaskrinet och så bilnyckeln.
Vilken svordom använder du mest? Svär inte så ofta, iaf inte när jag pratar..
Äger du en iPod? Nej.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta den.
Vilken var den senaste filmen du såg? The Hangover.
Har några av dina vänner barn? Ja. *shudders*
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle boka Nya Zeelands-resan samtidigt som jag letade hus.
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Ingen.
När var senast någon stötte på dig? Lägger inte märke till sånt.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Den som ser farligast ut.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Säkerligen.
Tittade du på tecknat när du var liten? Jasp. (och fortfarande)
Hur många syskon har du? 2
Äger du några band t-shirts? Ja. Westlife, Nightwish och Within Temptation.
När flög du senast? 2 timmar för sent, hem från Bulgarien.
Läser du för skojs skull? Ja.
Pratar du några andra språk? Engelska y un poco español.
Har du en stationär dator eller en laptop? Båda.
Vilka gör du, önskningar eller planer? Hm? Önskiningar då.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Ooja. Industrial och en i ögonbrynet.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Haha.. ja.
Vad har du med dig in på bion? Doritos.
Vem var din favorit lärare? Anders Nordström.
Vad har du för väder? Kallt och jävligt.
Har du en blogg? Nej..? Dumbass.
Vilken är din favoritdrink? Dunno, Cuba Libre kanske?
Gillar du din boendesituation? Njo.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Kan fungera på förvånansvärt lite sömn, men helst inte..
Äter du frukost dagligen? Ja.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Hardly.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
Vilken är din favoritfrukt? Blodgrape eller clementin.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Beror på.
Vad var det senaste du åt? Spagetti och köttfärssås hos brodern.
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Vet inte, Mor ville döpa mig till Ave..
Gillar du senap? Nja, ibland.
Sover du på sida, mage eller rygg? Sida.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Fråga någon annan.
Har du någonsin köpt något från eBay? Nej.
Tycker du om att krama folk?
Ja.
Skulle du säga att du är trendig? Absolut inte.
Äger du en digitalkamera?
Ja.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Hehe.. Alla?
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser? Nej.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
När är du född: På en lördag.
Skola eller arbete: Inget?
Favoritkroppsdel: Hår.
Favoritfilm: Många.
Vilken är din favoritmusik? Nightwish.
Favoritbok: Harry Potter.
Hårfärg: Pratar vi fortfarande favoriter, eller syftar ni på min hårfärg nu? Jag är blond..
Ögonfärg: Gröna, typ.
McDonalds, Max eller Burger King: Pizza..?
Tupp, Höna eller kyckling: Kyckling.
Favoritradiokanal: Mix Megapol
Favorit godis: Choklad
Favoritspel: Gin Rummy
Favoritsida: Framsidan?
Syskon: Ja.
Sova eller lana: Sova.
Bil eller moped: Bil.
Mamma eller pappa: Mamma.
Är du trött: Lite.
Vad har du på dig just nu: Träningskläder.. Jag är långsam.
Skostorlek: 39
När brukar du vakna: 03.00 och 13.00
Bästa minnet: Jag har inget minne..
Det fulaste det andra könet kan ha på sig: Eeh.. rutig flanellskjorta?
Humor: Ja tack.
Hur gör man dig glad: Presenter? Hehe.
Hur många lampor har du på ditt rum: 3
Vilka hårfärger har du haft: Alla vanliga.
Vad är du allra bäst på: Att skjuta upp saker.
Favoritdjur: Katt.
Snö eller sol: Sol.
Spelar du något instrument: Nej.
Vem vet mest om dig: Hur ska jag veta det? Får väl anordna en frågesport.
Vad vill du ha just nu: Stabil ekonomi.
Fobier: Not really.
Använder du glasögon: Nej.
Hur ser din plånbok ut: Brun och oftast tom.
Favorittv-program: Torchwood, Grey's Anatomy.
Hur svarar du i telefonen hemma: "Hej, det är Zara."
Senast kramat: ??
Stjärntecken: Tvilling.
Varm favoritdricka: Russian Earl Grey.
Saknar du någon: Ja.
Hur känner du dig nu: Sliten.
Är du smart: Ja.
Snarkar du: Ja..
När och varför grät du senast: Igår, jag tål inte böcker..
Favorit affär/favoritmärke: Orka.
Favoritstad: Karlskorna. Haha, nej, jag vet inte.
Vilka ord missbrukar du: Jomenvisst och Illa.
Är du kär? Nej.
Favoritlåt? Många.
Favoritfärg? Svart.
Saker du knappt klarar dig utan? Te, mobil, katter.
Vad har du för stil? Orka-bry-sig-stilen.
Har du någon insperationskälla? Insperation? Nej.
Vad är viktigast i ditt liv? Hm.
Var är du nu? Vid datorn..? Haha, på mitt rum.
Lakrits eller choklad? Choklad.
Barndomsidol? Spindelmannen. Döm mig inte.
Vilken tid gick du upp idag? 03.17 och 13.00.
Vad ska du göra i helgen? Har inte hört nåt bestämt, men tror jag ska på middag + lite fest hos en kompis.
Hur brukar du ta dig fram? Med hjälp av fötterna.
När kräktes du senast? Vet inte, när jag var sjuk sist? Har ingen tidsuppfattning.
Din favoritlåt just nu? I don't care med Fall Out Boy.
Var fick du dina senaste pengar ifrån? Jobbet.
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja.
Det roligaste i ditt liv på länge? Finns inget roligt i mitt liv.
Vad är Gud? Icke-existerande.
Senaste alkoholintag? I lördags, men det var bara 2,25or. Sådeså.
Vad tycker du om sex före äktenskapet? Tror inte på äktenskap.
Har du haft mörkt hår? Ja.
Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum? Gula.
Det starkaste du druckit? Strårom, 80%. Det kändes.
Vad såg du senast på tv? Oj, ser aldrig på tv.. Var nog det där vinprogrammet med han Frithiofsson.
Vad ska du göra idag? Dagen är snart slut så.. Blir väl lite ljudbok + spikmatta och sedan sova.
Har du bott i något annat land? Nej.
Är du morgonpigg? Helst inte, men börjar man jobba halv 4 så..
Vad är du beroende av? Te.
Vem snackade du med senast? Mor.
Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner? Ja.
Vad luktar gott? Russian Earl Grey ;) Och syrener.
Har du borstat tänderna idag? Ja.
Tycker du om broccoli? Nej. Men när jag tänker efter har jag nog aldrig smakat.
Vad är du snabb på? Inget.
Vad blir ditt namn baklänges? Araz.
Har du gjort en snöängel i år? Nej.
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? Vet inte när jag kom in, men de slängde ut mig typ kl17 dagen efter.
Har en dröm gått i uppfyllelse? Nej.
Tycker du att sengångare är söta? Nej.
Har du någon gång testat karate? Nej, men jiu-jitsu.
Första sporten du gick på? Eeh.. Ingen?
Minimorötter eller pommes frites? Strips.
Vad längtar du mest till just nu? Jullov. Om jag nu hade haft något.
Hur gammal har du tänkt bli? 45
Har du haft vattkoppor? Ja.
Vad drömde du inatt? Inget.
Höga eller låga strumpor? Normalhöga, men sen viker jag ner dom till låga..
Vad är du mest rädd för i hela världen? Per Morberg
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? Nej, dricker aldrig mjölk, men annars skulle jag nog göra det.
Vad har du för färg på ditt påslakan? Vilket av dom? Har 3..
Bikini eller baddräkt? Bikini.
Snyggaste läraren? LOL.
Är du mörkrädd? Nej.
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? *gasp* I would never..!! Dumbass question.
Riktig gran eller plastgran? Jag har siameser, det borde förklara saken.
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt.
Godaste drickan till frukosten? Te.
Vill du bli president? Nej.
Har du spelat tjej i en teater?
Spelat? Haha, vill ju tro att det inte var den delen jag behövde spela..
Duscha eller bada? Båda?
Har du gråtit i skolan nån gång? Säkerligen.
Hur tar du dig till jobbet? Bil.
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Nej.
Sjunger du på toa? Nej.
Vilken färg har din jacka? För jag har ju bara en.. *facepalm* De 2 jag använder mest är svarta.
Använder du långkallingar? Nej.
Är du höjdrädd? Nej.
Vilket land vill du åka till? Nya Zeeland, Mexico (Chichén Itzá)
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Tyra var konstig, som vanligt.
Vad ska du göra NU? Svara på lite fler frågor kanske..
Har du varit utomlands? Mmhm, 13 länder (inkl Sverige då..)
Har du sett din bästa vän naken? Ja.
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? Min kusins.
Var är dina syskon just nu? Tror den ena är i Kalmar och handlar julklappar, och den andra är nog på jobbet.
Vad var den senaste drömmen du minns? Drömde att jag var i mitt rum i vårt gamla hus och såg på tv med någon. Inte för att jag hade tv på rummet där, men ändå..
Vilken tid gick du upp i morse? Morse? 03.17 eller 13.20, beroende på hur man ser det.
Vad ska du göra i helgen? Har vi inte haft den här frågan redan? Middag hos en kompis. Och så ska jag ta första steget i mitt stora ölprovnings-projekt.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Ingen aning, vi ska äta vid 14 tiden"
När va du riktigt sjuk senast? Ett bra tag sedan.
Vem är den senaste kändisen du tog på? LOL, vet inte.
Vad finns i din bakficka? Har inga bakfickor.
Har du färglinser? Nej.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov.
Vad är det första du gör på morgonen? Te.
Vad ska du göra efter det här? Gå och skära ner och marinera kycklingen inför middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0