Mobilfrågor.

Alla vet hur det går till? Ta fram din mobil, gå in på kontaktlistan och börja bläddra neråt..


Har du kysst nummer 7? Nej, har bara träffat henne som hastigast en gång, pratat med henne desto mer i telefon. (Min förra chef)

 

Brukar du hänga med nummer 19? Haha, nej. (Numret till Kalmar-kontoret)


Gillar du nummer 26? Aa, han är rolig och hjälpsam. Aldrig träffat honom, men ändå.. (Matti)


Är nummer 15 din bästis? Nej, men min kusin. (Jonas)


Är nr 11 en sötnos? Hahahahahahahah... (Fröken Ur)


Älskar du nr 10? Njae, på ett vänskapligt sätt då. (Frida)


Är nr 20 bra? Jovars, något är hon säkert bra på. ;) (Min chef)


Har du träffat nr 9 i veckan? Nej, var skitlänge sen vi sågs. (Daniel)


Har nr 16 gått i samma klass som du? Nope, träffade henne på puben. (Jossan)


Vet du om nr 31 har ett förhållande? Tvivlar jag stark på, så länge det inte finns någon som är objektumsexuell i stan. (Ohamns bio)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: haha det låter som alla andra i min klass då..

2009-08-26 @ 20:22:41
URL: http://minigrisarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0