Q&A

Nämn några som fick dig att skratta igår?
Morfar och säkert några fler.
Vad gjorde du 8.00 imorse?
Sov.
Vad gjorde du för 30 min sen?
Läste.
Vilken färg är din hårborste?
Svart lr blå, beroende på vilken jag använder.
Vad köpte du sist?
Skor. (What else? ;P)
Vilken färg är din dörr?
Träfärgad lr röd, beroende på hur man ser det..
Var förvarar du dina pengar?
Jag brukar säga att de är i maddrasen, men det är egentligen någon annan stans i närheten..
Hur var vädret igår?
Varmt, men lite blåsigt.
Var kramades du sist?
?? Mormor kanske..
Vad ser du fram emot?
Ska till Skåne imorgon.
Vad är 15?
Lite för ungt för mig.
Vilken skostorlek har du?
39
Vill du klippa dig?
Det vill jag alltid, men det går inte få så mycket kortare hår än jag har nu..
Är du över 25?
Inte än.
Pratar du mycket?
Neeej.. eller..? Hehe, ok då..
Kollade du på OC ?
Ett tag faktiskt.. Är det nu man ska skämmas?
Har ditt namn ett "x" i det?
Ja, om man stavar fel. "Xara" hehe..
Känner du någon som heter Steve?
Nope.
Hittar du på egna ord?
Jasp.
Är du kittlig?
Inte så värst.
Nämn en vän vid namn börjar på N.
Någon? Hehe..
Vem sms:ade dig sist?
Sara
Biter du på naglarna?
Nej för helvete. Uscha.
Har du lockigt hår?
Nej.
Vilken konsert ska du på härnäst?
Nästa gång Nightwish har Sverigeturné kanske?
Vem är den sämsta personen i ditt liv?
Hm..?
Hur många gånger har du svurit idag?
Ingen, för helvete. Inte högt iaf.
Ska du gå till skolan imorgon?
Hahahahahaha.. Nej.
Vem sa du "hejdå" till sist?
AnnSofi. Haha, säger typ aldrig hejdå i telefonen lr till folk, men jag sov nästan när jag pratade med henne så jag råkade försäga mig.. =P
Vad borde du göra nu?
Klä på mig?
Vad gör du nu?
Sitter vid datorn?
Har du något smeknamn?
Njae, om inte "Gåsmongot" räknas..
Sover du mycket?
Nja.
Har du gråtit idag?
Nej.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Tråkigt att klä på sig! ;)

2009-04-29 @ 16:21:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0