4 saker

4 sanningar om dig själv:
  • Jag har oftast inga trosor på mig (!)
  • Jag tycker hängslen är otroligt manligt
  • Ordet "gladpack" roar mig
  • Jag tycker Angelina Jolie är världens vackraste människa.
4 saker du har gjort idag:
  • Jobbat
  • Gjort fruktsallad (årets första)
  • Läst slash (yay)
  • Brutit Ipred-lagen
4 saker du har på dig nu:
  • Bh
  • Linne
  • Pyjamasbyxor
  • Fleecemorgonrock
4 saker du hatar:
  • Fanatiska katoliker
  • Homofober
  • Rotmos
  • Blommiga tapeter
4 saker du älskar:
  • Choklad
  • Katter
  • Torchwood ♥
  • Pussel
4 saker du längtar till:
  • Sommaren
  • Diverse födelsedagar i maj (inte nödvändigtvis min egen)
  • Nästa gång jag får åka utomlands
  • Att någon ska anordna fest/pokerkväll.
4 saker du skulle vilja göra just nu:
  • Spela krocket
  • Se Halvblodsprinsen
  • Äga ett piano
  • Röka vattenpipa (Hm, vänta ett tag.. det kan jag ju faktiskt göra. Bbl.)

Kommentarer
Postat av: AnniE

lust att komma ner vid valborg? är ledig fre-sön iaf så kanske vi kan dra till hbg och dumpa john hos andreas och gå ut med therese, hon känner till uteställerna där

2009-04-18 @ 00:34:50
URL: http://zoomin.cherione.se
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-18 @ 00:36:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Linda " Rosa chica "

Har en tävling i min blogg där du kan vinna en BH från evasunderklader.se

Kika in och tävla i min blogg :)

2009-04-18 @ 00:37:03
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0