Bojkotta OS

Jag vill bojkotta OS.
Inte för att jag tycker att Kina har konstiga politiska åsikter.
Inte för att Peking är så otroligt förorenat.
Utan helt enkelt för att den äckliga sporten är överallt, den smyger sig in i tv och radio när man minnst anar det.
Fast egentligen inte, för under dom här veckorna anar jag jämt att sporten kommer uppenbara sig på ett eller annat vis så fort jag slår på radion eller TVn.
Sporten smyger sig alltså in när man mest anar det. Alltså kommer det i alla fall inte som någon shock.
Känns endå tråkigt att man ska behöva lyssna på någon som skriker "Oj, oj, oj, det är ett nytt världsrekord!" fyra ggr varje natt.
Bojkott av OS alltså, starting now.
Det enda jag hädanefter ska ha med OS att göra är när Conan O´Brien gör narr av det på Late Night, eller i mitt fall, Early Morning.
Hm, jag undrar om man kunde be dom att byta namn. Dom måste ju faktiskt visa respekt för sina tittare.
I´d better look in to it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0