30 dagar löjligheter: Dag 1

Haha, srsly, jag hade redan glömt bort det här..


Dag 1 –  Presentera mig själv.


Hej, jag heter Zara och jag är alkoholist.

#Hej Zara#


Can I be done there? No?


Zara Agneta Viktoria Wiberg Timonen. 22årig kattägare som inte tror på att man kan äga katter. Har så dålig tidsuppfattning att jag var tvungen att tänka efter för att komma på hur gammal jag är. Grönaktiga ögon och tråkbrunt hår klippt till tuppkam som jag ändå aldrig orkar ställa iordning. Jobbar som tidningsbud i brist på annat. Vilket innebär cirka 2 timmar arbete per dag, 6 dagar i veckan och mycket tid över till cyklingen. Halvvättern i sommar. Är sjukligt fascinerad av fanfiction/art, pussel och stickning. Var förr väldigt insatt i all scifi, men tyvärr not so much längre. *vill* Samlar på i princip allt. Gillar tatueringar och piercingar, både på mig själv och andra. Min perfekta partner borde ha piercad bröstvårta, because why not?


Kompakt information. Jag vägrar göra en punktlista, because I can´t be bothered.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Min perfekta partner borde ha piercad bröstvårta, because why not?"



Hmm... Ingen kommentar

2011-10-27 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0