Boyband Mania.

Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You'll find it in the words of others
A simple line can make you laugh or cry

You'll find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life
And when you know how much that means
You've found that special thing
You're flying without wings


God, I feel old. För snart ett årtionde sedan lyssnade jag på.. (hold your breath) ..pojkband. *gasp* Jomenvisst, var till och med på konsert och allt. Inkl inköp av turné-tröja, som på senare dagar har fått sällskap av Nightwish och Within Temptation. (In case you didn't get the lyrics.. Det är Westlife jag pratar om.)

Fick idag för mig att jag skulle slå upp dom på Spotify. Me like the easy accessibility. Jag hade(har) deras 2 första skivor back in the day. Tydligen har de gjort sju nya skivor sedan dess, varav 5 utan Brian. (Eller Bryan, som han heter nu. För tydligen gjorde bytet av en vokal att han kände att han hade ett nytt liv.. Tönt.)

Ska man skämmas om man fortfarande kan hela texten till When you're looking like that? Känner mig lite nostalgisk när jag tänker tillbaka på den gamla goda tiden, när den viktigaste frågan var vem som var snyggast, Nicky eller Shane.

I have to say, I still go for Shane on that one..

Anyway.

Det jag skulle komma fram till var såklart Flying without wings.

You'll find it in the words of others

A simple line can make you laugh or cry


Yes.

 

That is all.


Kommentarer
Postat av: Sara

Westlife?? (Kräks).

Men jag håller med, man kan ju lugnt påstå att ens musiksmak har skiftat en hel del sedan man gick på mellanstadiet. Min favorit-artist som jag hade vid nio års ålder till exempel - och håll i dig nu - :

Carola.

;)

2010-11-10 @ 11:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0