Frågelista #326


1. What is your first name? Zara.

2. Were you named after anyone? Inte vad jag vet. Tror aldrig jag har frågat.

3. Do you wish on stars? Nej.

4. When did you last cry? Dunno.

5. Do you like your handwriting? Beror på om jag anstränger mig när jag skriver.

6. What is your favorite lunch meat? Just nu blir det mycket salami.

7. What is your most embarrassing CD? Har allt ifrån Schlagerhits, Westlife och Barbados till Roxette, The Quill och Peter Jöback. And I refuse to be embarrassed.

8. If you were another person, would you be friends with you? Nja. Jag är lite jobbig att umgås med.

9. Do you have a journal? Räknas denna? Annars finns jag på LiveJournal.

10. Do you use sarcasm a lot? Aldrig. *sarkasm*

11. What are your nicknames? Pekilan? Vet inte, kalla mig vad du vill.

12. Would you bungee jump? Vill väldigt gärna, men vet inte om jag vågar när det väl gäller.

13. Do you untie your shoes before you take them off? Bara mina Converse. De andra är knutna lite lösa så att det går ändå..

14. Do you think that you are strong? Ja. Nja. Nej..

15. What is your favorite ice cream flavor? Choklad.

16. Shoe size? 39

17. Red or pink? Röd.

18. What is your least favorite thing about yourself? Allt..?

19. What do you miss most? Min mentala hälsa.

20. Do you want everyone you send this to, to send it back? Vem sa att man skulle skicka det till någon? Tror jag missade något där..

21. What color pants/shoes are you wearing? Världens kortaste, mörkblå shorts.

22. What are you listening to right now? "One Wish" med Roxette. På Spotify. För jag är häfftig.

23. Last thing you ate? Chips. Döm mig inte, börjar ny pulverdiet imorgon.

24. If you were a crayon, what color would you be? Vårgrön.

25. What is the weather like right now? Runt 20 grder och blött, men regnar inte nu iaf.

26. Last person you talked to on the phone? Brodern.

27. The first thing you notice about the opposite sex? Hm. Håret? Jag vet inte. Jag gillar hår. Andras hår iaf, hatar mitt.

28. Do you like the person who sent this to you? Pass.

29. Favorite drink? Earl Grey. Eller GT om vi pratade sånna sorters drinkar..

30. Favorite sport? Cykling.

31. Hair color? Brunt.

32. Eye color? Gröna. Typ.

33. Do you wear contacts? Nej.

34. Favorite food? Potatisgratäng.

35. Last movie you watched? Alice i Underlandet. Igen.

36. Favorite day of the year? Lördag..?

37. Scary movies or happy endings? Happy endings.

38. Winter or summer? Sommar.

39. Hugs or kisses? Båda?

40. What is your favorite dessert? Kladdkaka.

41. Who is most likely to do this meme? Jag.

42. Who is the least likely to do this meme and comment? Jesus.

43. What books are you reading? Almost Perfect av James Goss och The Steel Remains av Richard Morgan. Nästan lite roligt att frågan var i plural..

44. What's on your mouse pad? "Celtic Arms" står det (keltiska armar?) och så är det lite vapen.

45. What did you watch on TV last night? Först Alice i Underlandet på dvd, sedan slutet av Världarnas Krig på 5an, sedan slutet på Sagan om de Två Tornen på 3an.

46. Favorite smells? Vet inte, brukar inte fundera så mycket.. Jordgubb?

47. Favorite sound? Dunno.

48. Rolling Stones or Beatles? Känner att jag inte har tillräckligt med koll på någon av dem för att svara på den frågan.

49. What's the furthest you've been from your home? Baltimor kanske. Beroende på om det ligger längre bort än New York och Halifax.

50. Do you have a special talent? Förmågan att gå folk på nerverna.

51. What is your ring tone? Thursadays med Lovestoned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0