Sagts om Zara



"Jag har fan aldrig träffat någon som kan vara så positiv om något negativt."


(Tack J, det värmde. Även att du inte kände att du kunde säga det direkt till mig. Jag är inte farlig, jag lovar..)


Alltså.. Detta står högt i kurs som öppningsord till min självbiografi just nu. Den enda konkurransen kommer ifrån min Nästan-Morfar:
"Vattenkranar, dom är bra. För när man inte vill ha mer vatten kan man vrida av. Men med dig, Zara, vete fan vad vi ska göra.."

Close call.




(För er som undrade. JAG ÄR INTE TILLBAKA. Jag är inte här. Jag är fortfarande i skogen. Men nu när jag ändå /nästan/ är här så tänkte jag passa på att dela med mig av något från mitt senaste samtal med Google.. Enjoy.)




All hail the awesomeness that is the Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0