Alltid dessa frågelistor.

Personfakta
Namn:
Zara Agneta Viktoria Wiberg Timonen (överdrev jag nu?)
Kön: Ja
Ålder: 21
Längd: 167,5 cm om jag sträcker på mig
Smeknamn: Gåsmongot? Haha.
Hårfärg: Blonderad.
Ögonfärg: Gröna (om jag får bestämma)

Har du någonsin..
Ätit sushi:
Nej, och känner mig inte så sugen heller.
Stått på scen: Nope
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej
Klättrat på berg:
Njae, vet inte om jag skulle kalla det ett berg.. Men jag har klättrat med klätterutrustning.
Sett vita huset: Ooja, på tv.

Antingen eller

Kallt eller varmt:
Varmt i luften och kall dricka.
Spets eller satin: Satinlakan och spetsunderkläder.
Regn eller snö: Inget, men helst regn.
Rosor eller tusensköna: Allergi
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: Engelska

Motsatta könet

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Nej
Vet den om det: Ja..?
Vad tittar du på hos en man: (Förlåt, men jag kan inte låta bli att skratta åt att överskriften är "motsatta könet" och sedan frågar de om män.. Tänk om det är en man som ska svara då?) Personligheten är självklart det viktigaste, men det första jag lägger märke till är nog håret.

Inom de senaste 48 timmarna

Kramat någon:
Ja
Kommit sams med dina föräldrar:
Måste man inte komma osams först då?
Bråkat med en kompis: Nej, det gör jag typ aldrig, för jag är så älskvärd. LOL.

Gillar du att

Ge kramar:
Ja
Ge massage:
Om personen i fråga bjuder igen.
Gå promenader i regnet: Kan vara uppfriskande ibland.

Övrigt

Vad gjorde du förra sommaren:
Haha, jag minns inte ens vad jag gjorde förra veckan. Tror inte jag gjorde något speciellt..? Var i Tunisien i april så det blev ingen större resa på sommaren sen, möjligen Göteborg eller något liknande.
Svär du för mycket: Vad är definitionen för "för mycket"? Men nej, det skulle jag inte tro.
När duschade du senast: I morse kl 6.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svart.
Vilken låt lyssnar du på just nu:
Creek Mary's Blood
Vad är bredvid dig just nu: En vägg på ena sidan och en pall på den andra.
Hur ser ditt skrivbord ut: Träfärgat, rätt så litet med en hylla och en låda.
Har du en lavalampa: Ja, men jag använder den inte.
Hur är vädret just nu: 11grader och relativt vindstilla.
Vad gjorde du igår kväll: Såg på The Tonight Show with Conan O'Brien.
Vem pratade du sist med på telefon: Sara
Vad gör dig glad: Trevligt sällskap.
Vart skulle du vilja åka: Nya Zeeland, Egypten, Marocko, Tanzania, Kambodja, Indien, Australien, Hawaii och överallt annars med.
Vill du ha barn: Helst inte, men man vet aldrig.
Vad ska dom heta: Elton, Holland och November. LOL, fast om jag ska ha barn ska jag antagligen inte ha så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0