The Tonight Show with Conan O'Brien

Äntligen.

Efter en hel evighet utan en rolig irländare i rutan är han äntligen tillbaka. Jag pratar självklart om Conan O'Brien: världens roligaste irländare, kanske även människa. Om nu irländare kan räknas som människor. (No offence, Graham Norton)

Efter 15 år som ovärderlig programledare på Late Night har han nu flyttat till LA och tagit över the Tonight Show efter Jay Leno. Många (bl a jag) var oroliga över att mycket skulle ändras pga den tidiga(re) sändningstiden. Räds icke, Conans underliga humor, töntiga illustrationer och väldigt onödiga men oumbärliga "string-dance" finns fortfarande kvar. De har nu en betydligt större studio, och törs jag säga det? Kanske är den nya studion till och med snyggare än den gamla..

Andy "Snälla försvinn ur mitt liv" Richter är tillbaka, och pga det har Max´s roll tonats ner betydligt. Tack som fan för det, Andy ditt svin. Hela Max´s band är kvar, fast de har nu bytt namn till "The Tonight Show Band". (Jag undrar verkligen hur de kom på det namnet.) La Bamba har fortfarande kvar sin hatt, och redan i andra programmet var den i vägen för kameran. "La Bamba, get your hat out of the shot!" LOL.

On a totally unrelated topic så stängde mitt musikprogramm av sig nu. Han skulle tydligen installera en uppdatering. Hade ju varit snällt om han hade sagt till innan.

En sak som jag blev lite besviken över var att Bessie Lou inte längre finns kvar. (För er som inte vet så är Bessie Lou den soffa + fötölj som gästerna satt i under intervjuerna.) Nu har de en ny, helbrun soffa +  fötölj som tydligen inte har något namn (än). Varje gång de hade inslaget kallat "celebrity survey" så kallade Conan alltid soffan vid namn. Men inte nu längre. (Snyft) Kanske är det bara så att de inte har döpt den än, jag väntar med spänning. Jag är rätt så övertygad om att det är en kille.

Men för att se positivt på det så finns ju Celebrity Survey iaf kvar. Tillsammans med "In the year 2000", fast det heter numera "..3000" och de har köpt in nya kragar. Man får väl vänta och se om det är några av de gamla inslagen som har tagits bort.

En ny sak som jag hoppas fastnar är smeknamnet "Coco". I de 4 första avsnitten var det någon som på något sätt hänvisade till Conan på detta sätt. Den andra som gjorde det var Tom Hanks, och Conan har lovat att stämma honom om smeknamnet fastnar.

Den som lever får se. Nu måste jag starta om datorn för att få de nya iTunes-uppdateringarna. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Nazli

snygg layout

2009-06-07 @ 00:59:18
URL: http://nazlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0