Störande..

Mummel..
Ibland stör jag mig på reklamen som är överallt på internet.
Visst kan jag förstå att en del sajter måste ha reklam för att kunna vara gratis för användarna.
I´m all for it, så att säga, för inte tänker jag betala för att ha en blogg eller bilddagbok eller whatever..
Det jag stör mig på idag gäller just bilddagboken.
Varje gång när man loggar in så ser man ett par tre reklamannonser.
Så länge det handlar om nått skit som jag inte skulle kunna bry mig mindre om så får dom gärna vara där.
Så länge det gäller ridutrustning eller prenumerationer eller whatever.
Men vad är det dom har börjat med nu?
Vad är det man blir tvingad att se varenda dag när man loggar in?

Res till Egypten
Sol, bad och unika upplevelser.
Boka din resa online idag!

Mummel..
Ska man behöva se det varje dag?
Känns som om bilddagboken försöker reta mig.
Håna mig för att jag just nu varken har tid eller pengar för att åka utomlands..
Deprimerande.
Varje gång man loggar in blir man på dåligt humör, vilket gör att jag måste kolla igenom mina bilder från när jag var i Egypten för att bli på bättre humör...

Kommentarer
Postat av: Annsofi

ja det var en underbar upplevelse som jag gärna gör om.. när jag har pengar.. just nu har jag absolut inte det.. vi hade såå skoj, älskade att snorkla även att de var tonvis med fisk och sååå jävla salt i vattnet var det fantastiskt

2008-08-17 @ 19:15:13
URL: http://adiprovista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0