Bättre sent än aldrig..

Var kattvakt åt min brors ena kisse när han var på Gotland under två veckor.
Han kom hem därifrån i måndags. Samma kväll var han här och hälsade på, utan att ta med sig katten hem.
Flera gånger nu i veckan har han varit här, men utan att ta med sig honopm hem.
Man börjar ju undra..
Fundera på om han verkligen vill  ha sin kisse..
Först idag, nästan en hel vecka senare, kommer han förbi för att hämta hem sin kisse.
Som vanligt kommer alla mina katter+hans kisse för att hälsa på honom när han kommer in genom dörren.
Min bror böjer sig ner för att lyfta upp sin kisse, varpå kissen vänder tvärt och springer tillbaka in i vardagsrummet.
Hahaha..
Han ville inte åka hem.
Det ultimata beviset på att katter trivs bra här.
Hoppas jag iaf..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0