"Hets mot folkgrupp"

Hmm.

Vet inte hur jag ska bortförklara detta, men jag har idag (inatt) varit inne på Lunar. Jag hade helt enkelt lite att göra. Illa.

Men iaf.

Kollade lite vad folk skrev på deras s.k. "klotterplank". Försökte skriva ett eget meddelande men blev då bemött med följande meddelande...



(Hoppas det syns vad det står, palla skriva av...)

"Automatisk nyckelordsfilter."
"Kan tänkas användas i negativa sammanhang."


Och vad var då detta hemska, vedervärdiga, negativa ord som jag använde mig av i detta forum? Vad kan vara så hemsk så att det fastnar i nyckelordsfiltret?

Och ordet vi söker är: "lesbisk".

Suck.

Är det verkligen ett så hemsk ord? *funderar* Måste säga att jag tycker inte det.

Efter att jag har blivit nekad att posta vad jag vill så skriver jag ist: "Vf får jag inte skriva l-e-s-b-i-s-k på klotterplanket?"

Eller något liknande. Minns faktiskt inte. (Vf har jag en känsla av att jag inte borde vara vid datorn efter så här många drinkar..?)

Iaf.

Får då ett gäng svar. (Självklart.)

"För att lunarstorm ist retardo-kun."

"för "crew" är idioter?"

"du är vacker"

"Du borde lätt sätta dit Lunarstorm för hets mot folkgrupp."

"Märkligt att man inte kan skriva det, men "runk" går utmärkt..."


Vf känns det som om att detta är ett fall av "4 hör ihop, en ska bort." Svarade något skeptiskt på "du är vacker"-kommentaren, varpå han undrar om vi ska "snacka på msn". Suck.


Sammanfattningsvis: Det går utför med Lunar. (Som om att vi inte visste det redan..) Jag undrar verkligen vem det är som är anställd som nyckelordsfilter-ansvarig. Hmm, det kändes ju som en jobbtitel och så..


Ska nu gå och blanda mig en ny GT och se om vem-det-nu-var dyker upp på msn. (Ja, jag gav honom min adress..)

Kommentarer
Postat av: Buttersmurfen

Hahaha!

Klockrent. Skål på det.

2009-09-20 @ 00:11:21
URL: http://buttersmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0