Nyårslista 2009

Är det för tidigt för årets Nyårslista? Kanske, but who cares..

~ 2009 ~

Årets bästa inköp: Crosstrainer alternativt mina Converse.
Årets sämsta inköp: Gitarr (Men den är ju så fin..)
Årets händelse:
7 februari. (Det var inte meningen..)
Årets besvikelse:
Märkte efter semestern att jag tydligen inte hade betald ledighet.
Årets person/er: Cheryl Dyson.
Årets jobb:
Som om att jag har flera att välja på..?
Årets dyraste investering: Min alldeles egna Mondeo Ghia.
Årets kärlek: Toivo ♥
Årets misstag: Blanda öl, vin och cider. Vaknar dagen efter och får konstiga sms.
Årets godaste: Cuba Libre på Las Palmas. (Baren i Bulgarien, inte staden/provinsen på Gran Canaria.)
Årets sämsta lärare: Har inte haft någon.
Årets onödigaste sak: ?
Årets start: Start på vad? Den jämlika äktenskapslagen, svarar jag. Det borde väl vara en start på något.
Årets hästnörd: AnnSofi. Var med henne i stallet en dag och hittade 3 små kissar :)
Årets blondaste person jag mött: Mig själv.
Årets flopp: Mitt försök till att gå på gitarrkurs. Jag har ingen självdisciplin.
Årets goda gärning: Tänkte hänvisa till det faktunm att jag nu finns i Tobiasregistret, men det visade sig att det var i oktober förra året.. Kan jag fortfarande kalla det faktum att jag är blodgivare en god gärning?
Årets gåva: Till mig lr från mig? Väntar nog på julen innan jag funderar på det.
Årets bästa bok: Brisingr av Christopher Paolini. 
Årets bästa band live: De som spelade vid öltältet på Hamnfestivalen.
Årets kom-i-håg grej: Jag kommer aldrig ihåg något.
Årets favoritgöra: Läsa fanfiction. *beroende*
Årets ovana: Alldeles för mycket tid vid datorn.
Årets upptäckt: Albus Dumbledore är gay.
Årets resa: Bulgarien
Årets bästa dag: Lördag..?
Årets sorg: Törs jag säga "Inget"..?
Årets vill-ha: Spikmatta
Årets TV-serie: The Tonight Show alt. The L Word (sista säsongen i år)
Årests favoritmatprodukt: Chilimarinerade kycklingkuber.
Årets CD-skiva: Lady Gaga, The Fame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0