Day 7: Whatever tickles my fancy.

Day One: A favorite song.
Day Two: A favorite picture.
Day Three: A favorite book/ebook/fanfic.
Day Four: A favorite site.
Day Five: A favorite youtube clip.
Day Six: A favorite quote.
Day Seven: Whatever tickles my fancy.


Whatever tickles my fancy.


What does tickle my fancy? *ponders*

I'll just sum it up for you, yes?

  • Manschettknappar och kravatter (Och ja, jag vet att jag är konstig)
  • H/D fanfiction
  • H/D fanart
  • H/D anything really..
  • LiveJournal = Love
  • Ordet "cockpit" lr "cocktail", kan inte redigt bestämma mig för vilket.
  • Russian Earl Grey, kan inte.. leva.. utan..
  • Siameser. Jag älskar siameser. Siameser hatar alla. Utom mig. We understand each other perfectly.
  • Avsaknaden av snö på vintern. Snö är äckligt, snö är blött, snö är allmänt i vägen och blir smutsigt och ligger och är störande i stora högar.
  • Twitter
  • OMFG, I will have my very own drabble written by "Random-anonymous-fucking-fantastic-person" on LJ!! (Jag är nr 3 på listan, betyder det den 3e december..?)
  • Den sortens vaudeville-dans där man använder hatt och käpp.
  • Angelina Jolie
  • Chili & Vitlök
  • Utlandsresor till ställen med billig sprit
  • Balmoral Castle (se bild)
Varför har jag en känsla av att jag skulle nämna en sak..? Ah, well..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0