Day 4: A favorite site

Day One: A favorite song.
Day Two: A favorite picture.
Day Three: A favorite book/ebook/fanfic.
Day Four: A favorite site.
Day Five: A favorite youtube clip.
Day Six: A favorite quote.
Day Seven: Whatever tickles my fancy.


A favorite site.

Kan jag länka till Google och påstå att jag är färdig för idag? Inte? Damn.


(Läste precis igenom mina 53 bokmärken och kom till slutsatsen att säkert över hälften av dem har något med fanfiction att göra. *obsessed*)

Anyway.

Den sidan jag spenderar mest tid på är utan tvekan LJ (LiveJournal) som är "a virtual community where Internet users can keep a blog, journal or diary." (Quote Wikipedia)

En bloggsida, alltså. För jag bloggar ju inte här eller så.. Hmm.

För att citera en av de många människorna jag har kommit i kontakt med på LJ, this is not the blogging site you're looking for.

Om ni är intresserade, så är mitt användarnamn på LJ.. Nej, så roligt ska vi inte ha.


Tack för mig, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0