Test om ditt liv

Jag har under en tid nu gnällt om att det inte finns några roliga frågelistor kvar. Jag har redan svarat på alla. Då kommer, från ingenstans, (eller Skåne, beroende på hur man ser det) någon dragande med en lista som tydligen ska vara ett test om ens liv. Så håll till godo, nu ska ni få veta allt om mitt liv, eller kanske inte ändå. (Personligen tror jag att skickandet av denna lista var ett tappert försök att komma undan att skriva en ny åt mig, men jag får väl nöja mig då..hehe.)


TEST OM DITT LIV.


Barndom


1. Hade du en svår uppväxt? Inte vad jag vill minnas.
2. Har någon nära och kär lämnat dig från barndomen? Nej
3. Vilken var din första kompis? Hm, var nog en tjej som bodde nästan granne med mig där jag växte upp.
4. Är ni fortfarande kompisar? Nej, har inte sett henne på över 10 år.
5. Hade du något husdjur? Ja, en massa. Kaniner, marsvin, degusar, katter, fåglar, fiskar, hund.
6. Isåfall vad? Hm, tror jag precis förstörde vitsen med den här följdfrågan.
7. När föddes du? På en lördag.
8. Var föddes du? BB i Kalmar.
9. Vad döptes du till? "Zara Agenta Timonen". Inte det jag heter nu, men ändå..


Vänner


1. Har du någongång lämnat en vän? Inte frivilligt, men det händer ju med tiden, olika skolor, flytt osv.
2. Har du många vänner just nu? Nej.
3. Vad heter din/dina bästa kompisar? AnnSofi & Sara.
4. Är du sårad av någon just nu? Nej.
6. Vem längtar du mest efter? AnnSofi, hon bor så onödigt långt bort.

Hat

1. Hatar du någon? Nej.
2. Hatat någon? Nej, tror inte det, inte egentligen.  
3. Har du sagt till någon någongång att du hatar den? Nej.
4. Och menat det? Nej.


Kärlek & sex

1. Är du kär? Nej.
2. Har du varit kär? Nej.
3. Isåfall hur länge sen var det? Inte?
4. Är du singel? Ja.
5. Isåfall vill du ha ett förhållande? Njae.
6. Känner du dig desperat? Nej.
7. Har du ofta sexdrömmar?  Nej.

Lycka

1. Är du lycklig just nu?
Njae.
2. Vad gör dig lycklig? ??
3. Vet du någon som är mindre lycklig än dig just nu? ??

Jag ber om ursäkt för en del tråkiga, korta svar. Ibland är jag bara tråkig, jag kan inte rå för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0