Questions, questions..

De 5...

Bästa Tv-programmen?
Torchwood
Doctor Who
Eureka
The L Word
Grey's Anatomy

Saker jag inte lämnar huset utan?
Förståndet (disskutabelt)
Nycklar.
Mobil.
Lypsyl.
Kläder?

Bästa länderna?
Egypten.
Tunisien.
Frankrike.
Canada.
USA.

Bästa låtarna just nu?
Liar, Rains.
Never-Ending Story, Within Temptation.
The Escapist, Nightwish.
Hur hamnade jag här, Peter Jöback.
Jolene, Dolly Parton.

Personerna jag ser som "idoler"?
Magnus Betnér.
Conan O'Brien.
James Marsters.
JK Rowling.
Ramses II.

Skivor jag lyssnar sönder på just nu?
Ajsing. Lyssnar aldrig på något annat än egenhändigt gjorda blandskivor.

Lag?
Båda?
Är inte sportintresserad.

Favoritskådespelare?
Angelina Jolie.
David Tennant.
Hannah Spearritt.
Bruce Willis.
Keira Knightley.

Saker jag väljer när zombierna kommer:
Michelle Rodriguez.
Helikopter.
En nisse som kan flyga helikoptern.
Vapen?
Osynlighetsmantel ("I min värld..").

Personer jag utmanar att göra detta test?
Alla
som
känner
för
det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0