Gör jag för många frågelistor?


01. Stänger du av mobilen när du sover?

Nej, vore lite svårt att höra alarmet då.

02. Vem såg dig senast naken?
Jag själv? Annars vet jag inte, brukar itne vara så uppmärksam på vem som tittar.

03. Hur såg du ut på högstadiet?
Hm, har en svag känsla av att jag hade alldeles för mycket smink och mörkt, nästan svart hår som glänste lite i lila. När jag inte var blond, vill säga, det går lite i vågor det där.

04. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Hur ska jag veta det? Skulle inte va förvånad om jag har fått tillbaka mitt mörka, lila-glänsande hår. Antagligen har jag även så många tatueringar att jag inte har plats för fler. *beroende*

05. Hur var du på dagis?
Har aldrig gått på dagis, men i förskolan så... minns jag inte.

06. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Det beror på om jag gillar dig eller inte. ;) Har en förmåga att tala non-stop om väldigt oviktiga saker när jag är i närheten av roligt folk.

07. Har du celluliter?
Nej..?

08. Biter du på naglarna?
Usch, nej.

09. Har du något handikapp?
Om jag någonsin börjar spela golf så.

10. Är du rädd för att bli flintis?
Nej, jag kan inte påstå att det är något jag funderar över..

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Är ateist, men jag brukar påstå att gud är en kvinna bara för att reta folk.

12. Svär du?
Det händer.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Njae.. Brukar le mot dom och informera om att jag inte har läst bibeln och inte tänker göra det heller. (Hm, har ju faktiskt läst Leviticus nu, så jag får komma på något annat att säga till dom..)

14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?
LOL, gjorde faktiskt ett test för inte så länge sedan där det konstaterades att jag är 53% gay. Så jag får väl säga 6 då, om vi avrundar uppåt.

15. Tror du på utomjordningar?
Ja, men jag tror inte att de kommer komma hit i sina rymdskepp någon gång snart..

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?

Lasagne.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Soppa.

18. Har du blivit arresterad?
Nej, jag planerar mina brott så felfritt att jag aldrig har åkt fast.

19. Ljuger du?
Nej.

20. Har du kysst en polis?
Vet inte, frågar inte alltid vad folk jobbar som.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Haha, ja, min bror är lite smått skräckinjagande.. Nej.

22. Har du någonting att dölja?
Hmm, ja? Eller nej? Eller egentligen inte, men lite ändå..

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Nycklar, och en nyckelring från Frankrike, en från Egypten, en från Tunisien och en från Spanien.

24. Är du / har du varit gift?
Inte vad jag minns.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Haha, är ju ändå nästan uppe då för att ta mig till jobbet.

26. Kan du laga cyklar?

Beror på vad det är för fel på dom, men på det stora hela: Nej.

27. Kan du fixa med bilar?
Kan, kan jag väl, men det blir nog inte bra.

28. Brukar du köra om?
Ja, ibland.

29. Kan du baka bröd?
Ja, är väl inte så svårt att följa ett recept, men jag skulle aldrig få för mig att göra det..

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja. En viss fixering vid vad jag kan göra bland dessa frågor.

30. När sa du senast att du älskade någon?
Förra veckan? Hmm, jag och min tidsuppfattning igen.

31. Vilken tvserie skulle du helst leva i?
Tvserie? KAn man itne få välja en bokserie ist? Inte det? Ok, då säger jag The L word. LOL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0