Frågor.

Namn: Zara

Född i:
Kalmar

Utmärkande drag:
Den som pratar högst..

Sällskapsspel du gillar att spela:
Gin Rummy, Speculation, När&Fjärran.

Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum:
Gizaplatån.

Vad använder du för parfym:
Yria och Ming Shu.

Vad har du på dig när du sover:
Är det en kuggfråga? Inget, såklart.

Vilken egenskap gillar du med din mamma:
Hjälpsam.

Vilken egenskap gillar du med din pappa:
Generös.

Vilka egenskaper har du ärvt efter dina föräldrar:
Envishet, en förmåga att aldrig erkänna när jag har fel.

Om du satt i en dödscell och fick välja en sista måltid, vad skulle den bestå av: Buffé.

Om du fick välja vilket kön du skulle födas som, vilket skulle du välja? Trivs som kvinna, men en del saker hade nog varit lättare om man varit man.

Om du fick döpa om dig själv vad skulle du vilja heta:
Vafalls? Vad är det för fel på Zara? Skulle kanske vara roligt att ha ett mer ovanligt namn, men nu har jag iaf min genialiska stavning som gör att jag sticker ut lite från mängden. Det faktum att man har inte bara ett, utan två ovanliga efternamn gör ju inte saken värre.

Om ditt liv var en film, vilken skulle det vara och varför:
Neverending Story, för jag vill också vara schizofren nog att tro att jag lever i en sagovärld full av fantasyvarelser.

Om ditt liv var en film, vilket betyg tror du den skulle få:
En väldigt svag 1a av 5 möjliga, eftersom ingen skulle förstå den.

Om du fick fråga vad du ville och var garanterad ett ärligt svar, vem skulle du fråga och vad:
????

Du är på menyn - beskriv dig själv som en måltid: Exotisk och kryddstark med en ovanlig smak som inte uppskattas av alla.

Vad tänker du på när du inte kan sova:
Allt möjligt.

Vilken tävlng skulle du helst vilja vinna:
Världsmästerskap i poker.

En sak du gärna skulle lära dig på en sekund:
Nya språk.

Vad skulle vara den bästa nyhet du kunde få:
Att jag har vunnit på lotto.

Du ritar när du pratar i telefon? Om det råkar vara en penna i närheten så.

Du har en hemlighet som ingen annan vet?
Nej, det tror jag inte. Pratar så mycket så det finns nog inget som iaf en person inte vet.

Du önskar att du var smalare?
Ja, vf inte.

Du kan spela piano?
Kunde spela lite förut, men det har jag glömt nu.

Du har snott pengar från dina föräldrar?
Nej, har lurat av min bror en 50lapp en gång, men det förtjänade han.

Du har gått på bio ensam?
Ja, otacksamma människor som inte ville följa med.

Du gillar att bli fotograferad? Noooooo...

Kommentarer
Postat av: Elin

kul lista :)

2009-05-14 @ 14:21:29
URL: http://elinarnehed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0