"Änne fler töntiga frågor.."

Snart kanske jag har fått nog av frågelistor, men inte än.


Har du pojkvän/flickvän? Nej

Är du kär? Nej

Hur tidigt stiger du upp? 03.20

Vem/vilka vet mest om dig? Vet inte redigt, får anordna en frågetävling om mig själv. ;P Sara eller AnnSofi skulle troligen vinna.

Gillar du att slåss? Nej, verkar onödigt.

Vad ska du göra ikväll? Sova, hade jag tänkt. Får väl se hur det går med det.

När var du senast full? Min tidsuppfattning är frånvarande, men det var samtidigt som melodifestivalen hade sin första deltävling.

Har du utländska föräldrar? Pappa är från Finland.

Var har du ont? Ingenstans?

Är du bra på att måla? Om jag får använda roller..

Vem kramade du senast? Mormor..? Vet inte.

Vad längtar du till? Sommaren.

Favoritalkohol? Beror på vad jag känner för, men rom är väl aldrig fel.

Vad heter dina husdjur? Lucipher, Mirja och Tyra.

Har du körkort? Nope.

Favoritgodis? Choklad.

Morgon- eller nattmänniska? Natt.

Sparare eller slösare? Hehe, försöker spara iaf..

Har du några homosexuella vänner? Ooja.

Bio eller promenad? Promenad till bion?

Är du kittlig? Njae.

Rädd för insekter? Nej

Anser du att du är stark? Beror på vem man jämför med.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Säker på att du e inte e insekträdd?

2009-03-30 @ 08:36:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0