Slogan Generator

Welcome To Zara Country.




LOL, testar "The Advertising Slogan Generator", försöker hitta en bra slogan till min profil. Går väl lite så där får man väl säga..


Why Have Cotton When You Can Have Zara?


Indeed.


Watch Out, There's a Zara About.



Kunde inte ha sagt det bättre sj.



I'm Only Here For The Zara.


Jaa, vf skulle du annars vara här? ;P


Have a Zara and Smile.



Or don't. Your call.

There's Only One Zara.


"There can be only one.."


The Joy of Zara.


You know you want it.


Do The Zara.



Ingen kommentar.

Don't Leave Home Without Zara.


Finns nu även i fickstorlek.


The Science Of Zara.


En vetenskap som inte redigt går ihop.


Don't Get Mad, Get Zara.



Varför kändes inte det där direkt positivt..?


Who Would You Have A Zara With?



Mig..? Förhoppningsvis.


Dude, You're Getting a Zara!


Precis vad alla vill ha i födelsedagspresent.


Life's Pretty Straight Without Zara.



Ärligt. Är så road av den här att jag inte ens kan komma fram till en riktig kommentar till den..


No Zara, No Comment.


Precisely.


Snap! Crackle! Zara!



LOL!! Something snapped, allright..



Gonna Be a While? Grab a Zara.



Pausunderhållning.


You Can Really Taste The Zara!



Det beror på vem du är. Jag kan inget lova.


There's no Wrong Way to Eat a Zara.



Hahahahaha.. *försöker andas*


8 out of 10 Owners who Expressed a Preference said Their Cats Preferred Zara.



Jag är inte förvånad.



Behold the Power of Zara.



Någon gång snart ska jag sluta vara så här lättroad. Kanske.


That's Handy, Harry! Stick It In The Zara.


WTF!?!


If You Like A Lot of Chocolate on Your Zara, Join Our Club.



Pervon. "..." Vart anmäler man sig?


How Many Licks Does it Take to Get to the Center of a Zara?


You'll just have to try and find out, won't you?


Have Zara Your Way.



Detta är inte Burger King.


Vorsprung Durch Zara.



Advantage through Zara. Men bara om du är från Tyskland. Tydligen.


I Wish They All Could Be Zara Girls.



Zara - The New Hugh Hefner.





Nej, tror jag ger upp det här, gick inge vidare. Verkade som en bra idé först, men det sprack. Back to the drawing board.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0